Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 8 септ. 2008, 15:50 ч.
  • Преглеждания  310  Мнения  2  Онлайн  1
Отговори
  • Мнения: 178
Здравейте!Синът ми е на 6м.До вчера беше болен-разстройство с температура,едва се разминахме със системите.Преди 2м. направи реакция към ваксината ДТК и 3 дни беше с висока температура.Тогава я смъквахме само с ПАНАДОЛ,тъй като беше малък за друго.Сега вземахме и нурофен.И двата пъти се обрина по корема,но сега обрива е много по-интензивен и  се разпространи по гърба и крачетата(ситни червени петънца)Педиатърът ни каза,че детето е чуствително към парацетамола.Някой знае ли повече за тази чуствителност?                                                                                                                                        ПП.за обривите пием калциев глюконат и вит.С                                           

Реклама
# 1
  • тракийка съм
  • Мнения: 1 966
нурофена не съдържа парацетамол.сега сте пили и двете лекарства ли?
или само нурофен?

# 2
  • Мнения: 178
Сега редувахме ПАНАДОЛ и НУРОФЕН.Док каза,че от голямото количество парацетамол се е обринал тъй като температурата беше непрекъсната 3 дена и да си го знам от тук нататък.Притеснява ме,да не стане по лошо следващия път.Незнам дали ще можем само с НУРОФЕН-нали е на 8 часа,а и той не каза,че не мога да го използвам newsm78

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт