Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Здравословни проблеми и профилактика
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

у дома

Мнения: 337
Моля за съвет, почувствах завишен косопад и отидох на лекар, провериха ми женския и мъжки полов хормон. Високи - женския(прогестерон) доста, мъжкия(тестостерон) на горната граница.
Лечения противозачатъчни - Диане 35.
Проблема е че имам фиброаденом, който ми е втори, първия е махнат, а този още го наблюдавам.
Притеснявам се да не ми повлияе на гърдите в отрицателна посока.
Лекарите не им пука, изписват и казват не се притеснявай.
Моля за съвет, действат ли толкова зле и на гърдите и няма ли друг вариант на лечение, освен проклетите противозачатъчни???????
Да не споменавам, че като прочетох страничните ефекти направо ми се изправи косата.
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.