Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 10 септ. 2008, 23:28 ч.

Противозачатъчните таблетки

  • 327
  • 2
  •   1
Отговори
  • Мнения: 26
Много ви моля ако можете отговорете ми на следния въпрос.
При последното си посещение при моя гинеколог ми беше препоръчано да пия противозачатъчните таблетки Линдинет 30. Дълго време се чудих какво да правя, тъй като по принцип съм негативно настроена към хормоналните медикаменти. Накрая се реших и ги започнах, но вече 11 ден цикъла ми не спира. По принцип менструацията ми продължава 6 дни. Много ви моля кажете ми това нормално ли е и какво да правя да ги спра ли? Предварително благодаря!

# 1
  • Мнения: 1 042
Ти според упътването ли ги пиеш, в смисъл започна на първия ден от цикъла, не пропускаш прием и т.н.? Ако е така, нямаш основания да се притесняваш за момента, сигурно просто тялото ти се нагажда към таблетките. Peace

# 2
  • София
  • Мнения: 3 646
Първите два-три месеца на прием на орални контрацептиви има вероятност за промени в цикъла, докато организмът ти се приспособи, би трябвало да го пише в упътването.

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт