Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Дом
Дом
15 213 членове Включете се
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

София

Мнения: 1 719
Преди 2 години дойдоха да отчитат топломерите, казаха че не знам си каква такса не сме си били платили предишната година и понеже аз нямах никакви бележки и не бях сигурна, дали сме я платили, я платих. Дадоха ми касови бонове, които чинно си запазих.

2 месеца по-късно получих писмо, че имам задължения, които да си възстановя в 2 седмичен срок, щото иначе съдия изпълнител. Това беше доста изхвърлено, имайки предвид, че съм коректен клиент. След 2 седмици получих извинително писмо, че им се объркали данните и било възможно това същото писмо да са го получили и коректни клиенти. Да съм изпратела документа, който потвърждава плащането.
Залепих боновете на лист, пратих им ги по факс. Ни вест ни стон.

4-5 месеца по-късно, когато дойдоха да отчитат пак топломерите - добър ден, имате неплатена такса. А, викам, ще извинявате, показах боновете, отбелязаха си, че е платено.

И сега 5 месеца по-късно дошъл един човечец да вземе топломера (сменяме радиатор) и казал на баща ми - ами, имате неплатена сума. И баща ми я платил, без да ме пита.

И естествено се оказа същата оная сума дето я нищим от 3 години сигурно.

Той вика - зарежи ги, но аз пък не мисля точно така. Сумата е 37 лева, това си е тока за един месец.

Извинете за тирадата, но имах нужда да се оплача.

И понеже в Техем от 4 часа никой не вдига реших да попитам вас, може би някой знае какво да направя, за да ми приспаднат тия пусти 37 лева от бъдещите сметки.

Благодаря, хубава седмица.
Цитирай

София

Мнения: 424
С техем не съм си имала работа, ама и нали от тая година изрично казаха, че такива такси на ръка не се плащат, а ги включват във някоя фактура.
Ние нещо се объркахме и си платихме два пъти на топлофикация за един месец - веднъж аз през Интернет и мъжа ми веднъж на каса. Но отидохме в офиса им в борово, представихме касов бон, извлечение от банката и ни върнаха парите без проблем. Пробвай и ти така да направиш. Звънни на топлофикация да ги помолиш за съдействие. Аз попаднах на една много любезна госпожа, която най подробно ми обясни какво да направим.
Цитирай

София

Мнения: 4 266
Напиши жалба как оси описала тук приложи и копия от дублираните плащания.
Всико това с кодие до Държавната агенция, Федерацията за защитеа на потребителите, Комисията за защита на потрвбители и до който още се сетиш Smile 
Занесия да ти дадат входящ номер... и ако не отговорят продължавай да пишеш 
Цитирай

София

Мнения: 1 719
Много ви благодаря за отговорите и съветите.
Междувременно се свързах и по телефона и попаднах на едно много любезно момиче, което всичко ми обясни.
За ваше инфо - с всичките бележки трябва да отида до централата и там ще ми върнат сумата.
Централата е в Гео Милев.

Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.