Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 16 септ. 2008, 14:55 ч.
  • Преглеждания  820  Мнения  10  Онлайн  1
Отговори
  • Мнения: 91
здравейте на всички и от мен интересува ме колко дни след приемане на АБ може да се появят разстройство или обриви ние сме вече 4 ден на Аугментин и на 2 ден от приема малката имаше едно рядко изхождане веднага и дадох оризова вода и сега сме на диета но незнам колко време да продалжа с диетата  newsm78

Реклама
# 1
  • между ад и рай
  • Мнения: 432
Ние спираме АБ,така винаги процедира нашата лекарка ,ако получи странична реакция.След това диетата се продължава 1 ден след като детето се изходи нормално.Но със спирането на АБ изчезва и причината за разстройството.

# 2
  • Мнения: 1 545
здравейте на всички и от мен интересува ме колко дни след приемане на АБ може да се появят разстройство или обриви ние сме вече 4 ден на Аугментин и на 2 ден от приема малката имаше едно рядко изхождане веднага и дадох оризова вода и сега сме на диета но незнам колко време да продалжа с диетата  newsm78
Разстройството може на втория, третия ден, а алергията веднага след първия прием.Иначе е добре да се спре веднага антибиотика, както е отговорено вече!

# 3
  • Мнения: 4 785
Консултирай се с лекарката, която ви е изписала антибиотика. Кажи и за разстройството. Ако трябва спрете АБ или го сменете.

# 4
  • София
  • Мнения: 30 527
Забелязала съм, че прием на Аугментин Дияна винаги е получавала разстройство. Тя направи доста отит-а и пиеше Аугментин. разстройството най-често се появяваше към 3тия ден.
Обриви (алергии) би трябвало да се появят веднага след приема, т.е. до 15-20мин. Аз съм алергична към Пеницилин. Преди години направих бронхит, пих Тубоцин. И получих алергия към него. Последният път когато го пих се обринах на 20та минута.

# 5
  • София-Троян
  • Мнения: 485
От Аугментин почти всички мъници "се разстройват" за съжаление. Наскоро пихме и джипито ни предупреди да го вземаме с прахче Хидрасек точно поради тази причина.

Разстройството може на втория, третия ден, а алергията веднага след първия прием.Иначе е добре да се спре веднага антибиотика, както е отговорено вече!
  Peace

# 6
  • Мнения: 37
От Аугментина е от него се получова разтройство след спиранета му един ден след това всичко отшумява.

# 7
  • в града на розите
  • Мнения: 44
И малката имаше разтройство от агументин и го давах с  хидрасек.Ако може някой прием да го даваш непосредствено преди ядене,още по добре.А за диетата-след спирането на АБ,три дена след това диетата продължава,като едно ядене го заместваш с "нормална"храна.

# 8
  • Мнения: 91
благодаря ви много за отговорите ние вече 2 ден се изхождаме нормално мисля че ни се размина а личната каза да продължим 10дни с АБ

# 9
 Ей такива форуми трябва да се забранят. Какво обсъждате като нищо не разбирате. После ще кажете, че доктора не бил назначил правилния антибиотик. А той ще е правилния, но вие ще си мислите, че не е. След това вашите писания ще ги прочетат още 100 заблудени.
 БГ-мамата да не се опитва да разбере медицината, защото това е невъзможно- няма тази обща мед.култура.

 Сори за спама Wink

# 10
  • София, център
  • Мнения: 3 448
Ей такива форуми трябва да се забранят. Какво обсъждате като нищо не разбирате. После ще кажете, че доктора не бил назначил правилния антибиотик. А той ще е правилния, но вие ще си мислите, че не е. След това вашите писания ще ги прочетат още 100 заблудени.
 БГ-мамата да не се опитва да разбере медицината, защото това е невъзможно- няма тази обща мед.култура.

 Сори за спама Wink

Само не разбрах къде прочете, че някой си обвинява педиатъра, или пък още повече, че се опитва да разбира от медицина?!

И какво се увираш при заблудените. Стой си при просветените!

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт