Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Здравословни проблеми и профилактика
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Бургас

Мнения: 23
Здравейте настоящи и бъдещи мами.
Обръщам се към вас, защото в близките 1-2 седмици няма да имам възможност да отида на лекар.
Проблемите почват от далеч, за това ще разказвам от самото начало.

Месец май се наложи да направя аборт, за психическата травма няма да говоря, не мисля че има жена която да иска да убие детето си. #Puppy dog
След манипулацията се чувствах(физически) съвсем нормално, пих метергин + доксициклин няколко дена. Кръвотечението спря. Следващите менструации бяха мааалко по-обилни от обикновено и самото кръвотечение беше по-продължително. Отидох на контролен преглед, като и се съмнявах за гъбички. Оказах се права. Изписаха ми Фунолгон, Певарил и Клотримазол. Започнах лечението около седмица след последната менструация. И тук почнаха най-големите ми притеснения.
На 4-ти ден от лечението забелязах розово зацапване, което обаче се засилваше в течение на следващите 1-2 дена и премина в обилно кървене... менструация ли..  newsm78
Естествено спрях лечението, изчаках да ми "свърши" и започнах наново. След няколко дена забелязах пак розово зацапване, но този път не спрях с глобулите и крема и това розово течение изчезна. Свърших си лечението, но от тогава мина достатъчно време и трябваше вече да ми дойде. А няма нищо. Трябва да отбележа, че от момента на аборта до преди няколко дена сме използвали презервативи.
Другото което ме притеснява е, че преди менструация винаги са ме болели гърдите, но след аборта вече не. Това дали няма връзка с овулацията или по-точно липса на такава...?

Много се притеснявам, мили момичета. А през всичките тея месеци, така ми се иска пак да изпитам онова хубаво чувство   preggo

Знам, че може би ще срещна много упреци, но аз съм се упреквала достатъчно и сама. Търся съвет и разбиране, доколкото е възможно. Предварително ви благодаря. (..и между другото на всички желая късмет в бебеправенето и отглеждането на малките съкровища  thumbsup)


Пп. Току-що се връщам от вц-то и грабвам календара. Дойде ми. Все пак това не беше единствения повод за притесненията ми и във всички случаи ще се радвам да получа вашето мнение, съвети или каквото и да е там.   Peace
« Последна редакция: чт, 18 сеп 2008, 20:36 от SweetInsomnia »
Цитирай


Мнения: 2 361
Липсата на болки в гърдите не е проблем. След аборт в организма настъпва хормонален дисбаланс. Нужно е време, за да се възстановиш.
Ако цикълът ти не се нормализира, пусни  си репродуктивни хормони - ЛХ, ФСХ, Естрадиол, Пролактин.
И помисли сериозно над алтернативите за контрацепция! Успех!
Цитирай

по света и у нас

Мнения: 1 167

Ако цикълът ти не се нормализира, пусни  си репродуктивни хормони - ЛХ, ФСХ, Естрадиол, Пролактин.
И помисли сериозно над алтернативите за контрацепция! Успех!
Peace
Цитирай


Мнения: 693
Момичета след последния ми аборт цикъла ми стана много кратък хормоните са в норма с изключение на това ,че щитовидната ми жлеза е увеличена ,възможно ли е от това да ми е толкова кратък и оскъден цикъла около 3 дена като не тече кой знае колко обилно?Ако има някой с такъв проблем моля да ми пише какво е правил и притеснително ли е това? Rolling Eyes
Цитирай

София

Мнения: 11
Здравейте на всички!Дълго време взимах противозачатъчни  таблетки,без да почивам(2 год.) и сега реших да почивам,спрях ги с очакването да ми доиде нормален цикъл,но не идва никакъв!Ходих на лекар и се оказа ,че нивото на пролактина ми е увеличено...не знам какво да правя...някои ако е бил в моето положение моля да ме посъветва  Sad Crying or Very sad
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.