Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 21 септ. 2008, 13:59 ч.
  • Преглеждания  703  Мнения  5  Онлайн  1
Отговори
  • Мнения: 280
Здравейте!
Миналата седмица ми оперираха част от щитовидната жлеза. В момента от щитовидната жлеза ми е останала само 60%.Лекаря каза че най- вероятно в моя случай няма да пия хапчета. Има ли някой друг във форума, който е с моя проблем? Rolling Eyes

Реклама
# 1
  • гр.Елена
  • Мнения: 3
Здравей Деси!Къде си направи операцията и кой те оперира?Би ли ми разказала повече за твоя случай?На мен ми предстои такава операция идния месец.Благодаря ти предварително за отговора

# 2
  • Мнения: 280
Операцията ми беше в Клиниката по ендокринология зад Министерсвото на земеделието
Оперирах се при д-р Ганчев, но освен него ми направиха добро впечатление д-р Кънев,д-р Пунчев. Под впечатление имам предвид че докато бях там видях как се отнасят към своите пациенти , а това не е без значение.
Аз имах само един възел в левия лоб , който беше достатъчно голям , за да го махна- около 28мм.Нямах отклонение в хормоните и всички изследвания ми бяха в граници.

# 3
  • Варна
  • Мнения: 50
Стига да няма хормонални отклонения, няма място за притеснение!  Оперираха ме преди 6 години. Отрязаха половината жлеза. Възстановявах се около седмица и от там нататък забравих за проблема! Жлезата се възстанови напълно, белегът почти не се вижда, а и дори когато се виждаше ясно, не ме притесняваше! Дано и при вас всичко мине така леко, както при мен Simple Smile

# 4
  • Мнения: 280
Благодаря за отговора!

# 5
  • Мнения: 2
Здравейте, отдавна чета форума ,защото през април оперираха майка ми от Възли на щитовидната жлеза. Отстраниха по -голяма част от жлезата.Операцията я направиха в Военна академия в ендоскопска хирургия.Всичко беше наред.Изследванията показаха че възлите са доброкачествени. Започна да си пие Л-тироксина 1 месец след операцията.Тя тежи около 100 кг. и за съжаление още немогат да определят каква доза ще трябва да пие. Сега е на 100.Хормоните и си играят. Оплаква се от истръпване на крайниците, от нисък хемуглобин, от потдуване на краката и няма сила. Моля да ми пишете нормално ли е това състояние след 4месеца след операция.

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт