Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

На пазар
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 15 отговора
Искам да предупредя всички четящи форума на БГ мама да бъдат внимателни когато си купуват мебели за дома. Аз лично никога повече не бих си купил мебел от магазин ЛАБИРИНТ в Люлин. Напълно съм разочарован от тях по няколко причини.
1. Поръчката ми закъсня с 1 месец!  Rolling Eyes
2. Две седмици им се обаждах да получа информация докато накрая на втората ми съобщиха, че имали проблеми с транспорта!!  #Crazy
3. В деня в който ми доставиха стоката не искаха да си платят "неустойката" от 0,05% на ден или "цели" 6 лв. за цял месец забава!!!  #Cussing out
4. Разбрах, че ако  не си вземеш поръчката в деня на доставката й в магазина им имаш НЕУСТОЙКА от цели 5% от стойността на поръчката на ден!!!!  #2gunfire

Искрено препоръчвам на всички да избягват този магазин.  bowuu
Цитирай

София, Западен парк

Мнения: 113
И аз съм много недоволна от този магазин....сходни проблеми имах с кухнятя поръчана от там, закъсняха с месец, липсваха всички дръжки и след 2-седмични разправии, накрая мъжът ми си наложи да отиде в магазина и сам да си свали дръжките от мострата   Mr. Green
Бяхме платили за монтаж, и я монтирахя на половина...шкафове накриво, накрая се наложи да им плащаме още на ръка за да дойдат пак и да я довършат,като трябваше да отидем да ги вземем от там с кола иначе щяло да чакаме неясно до кога Crazy
Която в момента се разпада Sick а цифрата и беше достойна цифра  Twisted Evil
Цитирай

София

Мнения: 56
С мъжа ми отиваме в Лабиринт преди година и половина. Аз с огромен корем, едва ли съм тръгнала на разходка. Половин час разглеждаме кухни, до нас "консултантите" си говорят, мотаят се, даже не ни погледнахме. Излязохме си и никога повече няма да се върнем.

Трябва да им напиша благодарствено писмо за липсата на внимание. Очевидно са ми спестили доста нерви.
Цитирай

sofia

Мнения: 1
Подобно нещо ни се случи и на нас!!! #Cussing out Само разликата беше, че ние си получихме мебелите, но без скрепежните елементи, за които ни обвиниха, че сме ги загубили от тяхния камион до първия етаж на блока!!! Thinking След което чаках ме един месец, за да ни кажат, че ще ни дадат от някакви си други мебели които били подобни!!!! като обещетение за чакането предложиха те да ни го сглобят и познай те, не можаха, защото липсвали и други части, ь имало едно стакло повече и т.н. Познай те и отношението през тези 2 месеца #Cussing out
Цитирай

София

Мнения: 942
На 16.09.2008-ма закупихме матрак Paradise от магазин Лабиринт. Закупихме също и две подматрачни рамки. Срока на извършване на доставката беше до 19-ти, същия месец. На 20-ти, след като не бяхме получили никакво обаждане от магазина, отидохме до там.Оказа се, че поръчката ни за подматрачни рамки е объркана--вместо две рамки за 136 лева двете, се оказа, че сме "поръчали" същити, но на двойна цена. Това се оправи без особени проблеми. Деня за доставка беше ДНЕС. Получихме си неустойките за пресрочени дни, възлизащи на 34 стотинки. Шофьора,който доставяше матрака ни накара да разпишем приемно-предавателния протокол преди да свалим матрака от камиона. Оставиха го до входната врата. Същото стана и с подматрачните рамки. След като заминаха, ние със съпруга ми внесохме матрака до спалнята. Той е с размери 180/200 см, с лятна и зимна страна. След като го обърнахме от зимната страна, за да го поставим на легото, се оказа, че матрака е срязан на едно място. Самият матрак е покрит с найлон. И найлона, и самия плат на матрака са срязани. Среза е около 10 см дълъг.
Обадихме се веднага в магазин Лабиринт. Дори не бяхме разопаковали матрака от найлона. От там получихме караница, за това как ние сме си виновни, как никой не ни е накарал да разпишем преди да свалят матрака. Дори борда на камиона не беше свален, а матрака беше вързан за камиона. Как може да се качим, да го огледаме и след това да разпишем, след като двама шофьора стоят и чакат да си тръгнат и потропват нервно. Две минути след като бяха тръгнали от нас, ДАМАТА на телефона с много рязък тон обясни на съпруга ми, че шофьора е там (НЕВЪЗМОЖНО), и й бил казал, че матрака е предаден в перфектен вид. Той откъде е сигурен.

Изобщо кой им дава право да се вържат така с клиентите си.  #2gunfire

Подадох жалба в Комисията за защита на потребителите. Ще пиша и във всички форуми, където повече хора ще разберат да не ходят там.
Цитирай

София, Западен парк

Мнения: 113
Ооо милички, сигурна съм че ще се съберат само отрицателни оценки за магазина  #2gunfire
Е аз освен разправиите със самата кухня имах куп други по-дребни проблеми  Mr. Green
Като например докараха друг смесител и мивка,не тези които сме платили  ooooh!
И чаках 2 седмици за смеситела да го докарат...естествено междувременно нито веднъж не ми се обадиха те...трябваше аз да звъня за да разбера кога е пристигнала  Mr. Green
Цитирай

София

Мнения: 1 242
Преди 1,5г. харесахме секция. Гледахме я, на място казаха, че имат налични. Оставихме си ден-два за размисъл, звъннахме по телефона да питаме още ли я имат. Потвърдиха и аз с големия корем реших да придружа мъжа ми в очакване. Да, ама не, на място, след доста чакане, се оказа, че от 6-те кашона им се губели 1-2 #Crazy Мострата не давали. И доставяли до месец #Cussing out Можеха да са поточни с информацията и да ни спестят разкарването Mad Мъжът ми се качи на колата и я докара от вносителите в Пазарджик. Оказаха се не 6, а 12 кашона Smile Та в последно време само разглеждам там и после купувам от другаде Peace
Цитирай

София

Мнения: 625
преди година и половиан си купих спалня от тях и ми я доставиха за 3 дена . Не съм имала проблем с тях ,единствения минус ,че за да я сглобят трябваше да чакам 1 месец и сама си намерих майстор вместо техните
Цитирай
Ako iskate da si spestite nervi,NE PAZARUVAITE V TOZI MAGAZIN.IZKLUCHITENO NESERIOZNO OTNOSHENIE KUM KLIENTITE.UJASNI SA PROSTO,NE... OTVRATITELNI SA.PORUCHAH SI SPALNIA OT TAM I NESHTASNICITE MI NOSIAT DEFEKTNA.IDVAT DA SI IA VZEMAT I S CIALOTO SI NAHALSTVO MI KAZVAT CHE TRIABVA DA NAMERIA HORA DA IA SVALIAT DO KAMIONA IM  #Cussing out PROSTO POBESNIAH,NAPRAVO NIAMAM DUMI.VZEHA TE SPALNIATA I VECHE MESEC I POLOVINA MI KAZVAT SHE NOVATA E POCHTI GOTOVA. NEZNAM PROSTO. NE SI KUPUVAITE DAJE DEKORATIVNA SVESHT OT TOZI MAGAZIN.UJASNO NEKOREKTNI SA!!!!!!! POSLUSHAITE ME I NIAMA DA SUJALIAVATE!
Цитирай
Az ne sum na tova mnenie, pochti vsichki mebli sa mi ot labirint i do sega ne sum imala nikakvi problemi, vsichko e bilo v srok i do sega ne mi se e nalagalo da se sbluskvam s kakvito i da bilo problemi.........dori moga da pohvalq prodavachkata koqto bukvalno ni Zaribi da si kupim divana s koito s me v momenta , a bqhme trugnali za holna sekciq. Mnogo sum dovolna ot pokupkite si ot tozi magazin!!!
Цитирай


Мнения: 353
Пролетта отидохме до там и ние, информирани от сестра ми за някакъв билборд със намаления. Нямахме достатъчно пари за скъпа кухня и решихме да вземем нещо ефтино да го използваме докато има постъпления. Отиваме там и само слушах как се обаждаха недоволни клиенти - на един бюро се забавило, на друг кухня, на трети някаква секция. Ние със съпругът ми седяхме и чакахме консултантката да се освободи от разговорите за да ни обясни по подробно някой неща. Накрая след коментари със колегите си по повод клиентите започна и с нас. Общо взето бяхме си харесали някаква кухня на промоция, обаче се оказа че я търсят в склада дали я имат защото по програма я имат в действителност не или нещо от сорта. Стана ясно че я нямат и се стигна до там да я поръчаме да оставим капаро?!? а промоцията е до изчерпване на количествата все пак. Съпругът ми нещо не му допадна идеята, явно като слушаше разговорите им и все недоволни звъняха и ми каза че иска да поразгледаме и другите магазини какво предлагат и си тръгнахме без да поръчаме от Лабиринт. Е сега разбирам че сме се спасили по случайност. Защото аз съм си малко такава припряна и исках да капарираме...
Цитирай


Мнения: 214
Не съм ходила в този магазин, но определено след мнението ти няма и да отида ... повечето магазини са така, и на мен ми се е случвало, но не в този магазин. Дори и да съобщиш някъде, никой няма да ти обърне внимание. Да се надяваме Бойко да ни спаси  Laughing
Цитирай


Мнения: 105
аз съм много доволна от тях.
доста работи сме купили от там и не съм имала ядове
Цитирай

София

Мнения: 1 516
Ние търсим бяла маса, препоръчаха ми го като богато зареден магазин. Още не сме ходили, но като ви чета. То вярно - ние само за маса се оглеждаме, но... Аман от некоркетни.

Апропо, някой  да е виждал бяла мас, разтегателна?  Mr. Green
Цитирай

Перник

Мнения: 492
И аз никога вече няма да пазарувам оттам - през 2007 поръчахме ъглов диван от Лабиринт. Докарват ми го след месец и се оказва, че получавам диван с дясна лежанка въпреки , че е поръчан диван с лява лежанка.Няколкодневни жестоки спорове с магазина  - опитваха се да ме убедят, че това кооето съм получила е поръчаното. Но не са познали - стигнах до технолозите във фабриката производител. Най-накрая ми поръчаха правилния вариант - идва след още един месец - и изненада - скъсана дамаска. Още 1 месец чакане, не си мислете, че са ми предложили дори смешната си неустойка от някакви си стотинки. Никога повече Лабиринт...
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 15 отговора