Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 27 септ. 2008, 14:00 ч.
  • Преглеждания  2 650  Мнения  34  Онлайн  1
Отговори
  • Мнения: 42
Регистрирахме ООД с помощта на адвокат, който движеше нещата. Неговата дейност приключи с получаване на решението от Търговския регистър, което излезе в началото на август месец.
Интересува ме сега имаме ли работа в други институции (данъчно и т.н.). До момента фирмата не е осъществявала никаква дейност.
Ще съм Ви благодарна, ако ме насочите какво трябва да направим от тук нататък.

Реклама
# 1
  • Мнения: 950
Без лоши чувства, но на това хората му викат консултация и се заплаща. Вземете си счетоводител и той ще ви обясни, какво да правите. Успех в бизнеса Peace

# 2
  • Мнения: 607
Ми.. Честито. Сега остава и да заработи.

# 3
  • Мнения: 337
Как така решихте да си регистрирате ООД?Имахте ли някаква цел или просто да си го имате ООД-то?

# 4
  • София
  • Мнения: 2 404


Аман от скъпоплатени консултантки в тоя форум.   ooooh!

Авентита, бегайте за Булстат регистрация и в данъчното, във второто ако  ще почвате дейност, иначе не е необходимо.

# 5
Съветвам те да си намерите счетоводител. От там нататък той ще ти каже какви са процедурите. Или поне консултация с такъв.

# 6
  • Мнения: 42
Благодаря на всички, които се включиха.
На теб, минзухар, специални благодарности   bouquet

# 7
  • Мнения: 11
Трябва да решите как ще се осигурявате и да подадете декларация в НАП за започване на дайност. Най-добре си вземете счетоводител, той ги движи тези неща. (не като служител, разбира се, а с договор с някоя счетоводна кантора)

# 8
  • Мнения: 148


Аман от скъпоплатени консултантки в тоя форум.   ooooh!

Авентита, бегайте за Булстат регистрация и в данъчното, във второто ако  ще почвате дейност, иначе не е необходимо.

Скъпи минзухар, скъпоплатените консултанти затова са скъпо платени, защото си разбират от работата. А с твоите безплатни съвети хората най много да загубят време и нерви. БУЛСТАТ като регистър вече не съществува, единния идентификационен код го замества и той се задава за всяка нова фирма от Агенцията по вписванията в едно с регистрацията. Най опростено казано - новото ООД вече си има "булстатче" До данъчното не е необходимо да се ходи защото от АВ подават информацията автоматично. След създаване на фирмата обаче е необходимо 1. да се регистрира като оператор с лични данни ( дори и 1 трудов договор да има - оператор е) 2. да се регистрират трудовите договори в НАП, управитялт е длъжен да внася осигуровки ако се осигурява под максималния доход ( да се извади осигурителна книжка) В зависимост от дейността може да се наложи да се правят и други регистрации. Необходимо е също набирателната сметка, в която е капиталът , се трансформира в разплащателна, за да може да се оперира с паричките.
И един съвет - наемете си специалисти и си плащайте, така щте сте сигурни, че получавате качествена услуга. Щото минзухарчетата и при най добро желание ще ви пращат за зелен хайвер.

# 9
  • София
  • Мнения: 123


Аман от скъпоплатени консултантки в тоя форум.   ooooh!

Авентита, бягайте за Булстат регистрация и в данъчното, във второто ако  ще почвате дейност, иначе не е необходимо.

Необходимо е да се ходи в НАП, защото НАП и Агенцията по вписванията нямат сключен договор за обмяна на информация.
И с копие от удостоверението от А-ята по вписванията се декларира фирмата в деловодството на НАП.

Последна редакция: нд, 28 сеп 2008, 01:20 от Кати

# 10
  • Самоков
  • Мнения: 1 816


Аман от скъпоплатени консултантки в тоя форум.   ooooh!

Авентита, бягайте за Булстат регистрация и в данъчното, във второто ако  ще почвате дейност, иначе не е необходимо.

Необходимо е да се ходи в НАП, защото НАП и Агенцията по вписванията нямат сключен договор за обмяна на информация.
И с копие от удостоверението от А-ята по вписванията се декларира фирмата в деловодството на НАП.
Peace
Точно тази седмица имах същия казус. Трябваше да взема удостоверението от Агенцията и да го занеса в НАП, за да се активира булстатът - от НАП издадоха ми удостоверение, че булстатът вече е заведен при тях и едва тогава вече можах да пристъпя към следващия етап - подаване на декларация в НАП за самоосигурено лице, т.е. че фирмата започва дейност.

# 11
  • София
  • Мнения: 11 658

Скъпи минзухар, скъпоплатените консултанти затова са скъпо платени, защото си разбират от работата.
Ауу, това много ми хареса Joy Извинете за спама Blush

# 12
  • Варна
  • Мнения: 51
Извинете за въпроса-ако някой има свободно време да ми отговори. Нали сега ретистрират ООД и с внесен капитал от 3500 лева. Ако си си закрил набирателната сметка къде ще внесеш остатъка от 1500 лв, ако имаш срок за внасяне до 1 година от регистрация? Благодаря ви предварително за отговорите!

# 13
  • casa solare
  • Мнения: 2 478


Аман от скъпоплатени консултантки в тоя форум.   ooooh!

Авентита, бегайте за Булстат регистрация и в данъчното, във второто ако  ще почвате дейност, иначе не е необходимо.

Скъпи минзухар, скъпоплатените консултанти затова са скъпо платени, защото си разбират от работата. А с твоите безплатни съвети хората най много да загубят време и нерви. БУЛСТАТ като регистър вече не съществува, единния идентификационен код го замества и той се задава за всяка нова фирма от Агенцията по вписванията в едно с регистрацията. Най опростено казано - новото ООД вече си има "булстатче" До данъчното не е необходимо да се ходи защото от АВ подават информацията автоматично. След създаване на фирмата обаче е необходимо 1. да се регистрира като оператор с лични данни ( дори и 1 трудов договор да има - оператор е) 2. да се регистрират трудовите договори в НАП, управитялт е длъжен да внася осигуровки ако се осигурява под максималния доход ( да се извади осигурителна книжка) В зависимост от дейността може да се наложи да се правят и други регистрации. Необходимо е също набирателната сметка, в която е капиталът , се трансформира в разплащателна, за да може да се оперира с паричките.
И един съвет - наемете си специалисти и си плащайте, така щте сте сигурни, че получавате качествена услуга. Щото минзухарчетата и при най добро желание ще ви пращат за зелен хайвер.

И от мен един съвет - не винаги плащайки за консултация, получаваш такава и то качествена. Но наистина с теми по форуми няма да си задвижите дейноста и документите около нея. На лични мога да ти дам препратка към необходимата информация БЕЗПЛАТНО.  Ако искаш ми пиши!

# 14
  • София
  • Мнения: 2 404
Ох момиченца, момиченцааа, очвидно е, че не знаете как се става високо платен консултант..ама няма да ви светвам, оправяйте се.
П.п. не съм специалеист, инфото ми е от миналата година, ако беше от оня ден пак щях да го споделя. Ако бях специалист по въпросите пък - още повече.   Peace
Авентита, успех!  newsm10

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт