Тест за началото на 5-ти клас!

  • 9 015
  • 165
  •   1
Отговори
# 15
  • out of space
  • Мнения: 8 573
До тук няма познали верния отговор.  Confused

Жалбите се подават при Даниелчо Wink

 #Crazy #Crazy #Crazy #Crazy #Crazy #Crazy #Crazy #Crazy #Crazy #Crazy #Crazy #Crazy #Crazy #Crazy #Crazy #Crazy #Crazy #Crazy #Crazy #Crazy #Crazy #Crazy #Crazy #Crazy #Crazy #Crazy

# 16
  • Абсурдистан
  • Мнения: 3 321
До тук няма познали верния отговор.  Confused

Жалбите се подават при Даниелчо Wink

Ай стига бе  ooooh! ooooh! ooooh!, как да няма верен отговор. Е тези съвсем изглупяха.

Това ми напомня за теста на сина ми. Назовете болест на белите дробове- той отговаря туберкулоза и съответно отговорът му не е признат защото е трябвало да напише бронхит.

Обаче, да попитам - входните тестове не ги ли измислят самите учители. Май не се спускат от министерството готови тестове

# 17
  • София
  • Мнения: 11 116
До тук няма познали верния отговор.  Confused

Жалбите се подават при Даниелчо Wink

Знаех си  Laughing

А какъв според Даниелчо е отговора ?

# 18
  • Бургас
  • Мнения: 5 632
Вода

# 19
# 20
  • Мнения: 571
До тук няма познали верния отговор.  Confused

Жалбите се подават при Даниелчо Wink
Сигурно е въздух- за този отговор няма гласували. А логика?

# 21
  • София
  • Мнения: 62 595
Досега входните нива не са били измисляни от учителката,а  са някакви общи. Обикновено ги има в допълнителните помагала, които естествено купуваме. Интересно, ако реша да не ги купя какво ли би станало?

# 22
  • Абсурдистан
  • Мнения: 3 321
Досега входните нива не са били измисляни от учителката,а  са някакви общи. Обикновено ги има в допълнителните помагала, които естествено купуваме. Интересно, ако реша да не ги купя какво ли би станало?

Е добре де, тези книжки да не би да ги измисля Даниел Вълчев. Освен това учителките не са задължени входните нива да ги дават от тези книжки. Ако не ги мързи би следвало да измислят свои. Същото важи и за отговора, като са видели, че не е верен и ако са осъзнали че не е верен отговорът, не да налагат шаблона върху теста на ученика, а да приемат очевадно верния отговор за верен.

# 23
  • Мнения: 2 018
Две мишлета, с по четири крачета тръгнали за вода. Колко мишлета тръгнали за вода?

Отговор: Мишлетата не ходят за вода.

Това е въпрос от преди 16 години, на сина ми при кандидатстване за 1 клас!

# 24
  • Абсурдистан
  • Мнения: 3 321
Две мишлета, с по четири крачета тръгнали за вода. Колко мишлета тръгнали за вода?

Отговор: Мишлетата не ходят за вода.

Това е въпрос от преди 16 години, на сина ми при кандидатстване за 1 клас!

Даааа, сигурно мишките не пият вода, съответно не им се налага да се придвижват до нея.

# 25
  • Мнения: 2 018
Даааа, сигурно мишките не пият вода, съответно не им се налага да се придвижват до нея.

Иди и обяснявай. Приеха го, но не беше дал верен /според тях/ отговор.

Сбърках годините - той сега е на 16г. Значи преди 9 години.

# 26
  • София
  • Мнения: 62 595
Досега входните нива не са били измисляни от учителката,а  са някакви общи. Обикновено ги има в допълнителните помагала, които естествено купуваме. Интересно, ако реша да не ги купя какво ли би станало?

Е добре де, тези книжки да не би да ги измисля Даниел Вълчев. Освен това учителките не са задължени входните нива да ги дават от тези книжки. Ако не ги мързи би следвало да измислят свои. Същото важи и за отговора, като са видели, че не е верен и ако са осъзнали че не е верен отговорът, не да налагат шаблона върху теста на ученика, а да приемат очевадно верния отговор за верен.

Не  разбирам от какво си възмутена. Абсурдните задачи и аз не ги харесвам. Но ми допада това входните и изходните нива за всеки клас да  са стандартни - не да си ги измислят учителите, а да са одобрени от МОН (евентуално, не зная в действителност колко от помагалата са одобрени). Точно това е една от положителните страни на стандартизацията - утре, като се срещнем с теб и се заговорим за децата си да можем да си кажем "ето, моето дете в трети клас на изходното ниво по математика има  еди-каква си оценка, а твоето има еди-каква си" и така и  двете ще знаем, че става въпрос за един и същи тип тест със сходна трудност (заради разликата в помагалата). Иначе всяка учителка може да си врътне каквото тестче иска, съобразявайки се първо с нивото на класа и да изкара по-висока успеваемост. Щом има задължителна учебна програма, значи и входните и изходните нива трябва да са по нея и да са стандартни, независимо дали детето ми учи в най-модерното или най-забутаното училище.

Между другото, досега не съм попадала на тест, който да се проверява с шаблон, дори по математика и български, защото с малки изключения въпросите са така направени, че няма готови отговори, а трябва да се съчинят или задачата да се реши. Как ще провериш теста по ЧО и ЧП с шаблон като има въпроси, по които трябва да се пише, а не да се огражда?

# 27
  • Абсурдистан
  • Мнения: 3 321
Даааа, сигурно мишките не пият вода, съответно не им се налага да се придвижват до нея.

Иди и обяснявай. Приеха го, но не беше дал верен /според тях/ отговор.

Сбърках годините - той сега е на 16г. Значи преди 9 години.

Е то и аз разказах аналогичен случай с моя син по-нагоре. Болест на белите дробове - туберколоза, аааа не не е вярно бронхит

# 28
  • Абсурдистан
  • Мнения: 3 321

Не  разбирам от какво си възмутена. Абсурдните задачи и аз не ги харесвам. Но ми допада това входните и изходните нива за всеки клас да  са стандартни - не да си ги измислят учителите, а да са одобрени от МОН (евентуално, не зная в действителност колко от помагалата са одобрени). Точно това е една от положителните страни на стандартизацията - утре, като се срещнем с теб и се заговорим за децата си да можем да си кажем "ето, моето дете в трети клас на изходното ниво по математика има  еди-каква си оценка, а твоето има еди-каква си" и така и  двете ще знаем, че става въпрос за един и същи тип тест със сходна трудност (заради разликата в помагалата). Иначе всяка учителка може да си врътне каквото тестче иска, съобразявайки се първо с нивото на класа и да изкара по-висока успеваемост. Щом има задължителна учебна програма, значи и входните и изходните нива трябва да са по нея и да са стандартни, независимо дали детето ми учи в най-модерното или най-забутаното училище.

Стандартизация е едно, друго е да не мислиш с главата си и при явна грешка в отговорите накрая на сборника да приемеш грешката за верен отговор и да зачертаеш очевадно верния отговор на детето.


Между другото, досега не съм попадала на тест, който да се проверява с шаблон, дори по математика и български, защото с малки изключения въпросите са така направени, че няма готови отговори, а трябва да се съчинят или задачата да се реши. Как ще провериш теста по ЧО и ЧП с шаблон като има въпроси, по които трябва да се пише, а не да се огражда?

Ти виждала ли си тест - входно ниво скоро. Защото аз видях всичките тестове на сина ми тази година, и миналата, и т.н. и всички се проверяваха с шаблон. Единствено историята имаше един въпрос, на който трябваше да се изброят царе.

# 29
  • София
  • Мнения: 62 595
Абсолютно всички тестове на моите деца (сега са трети и четвърти клас) съм виждала по всички предмети, по които са правени тестове. Децата ги носеха вкъщи за подпис от родителя и после ги връщаха. Повечето въпроси не са с готови отговори а-ла "стани богат", а се иска да се реши задачата или да се подчертае нещо в текста или да се напишат имена и години по история и география.

Нищо не съм казала за грешно съставените въпроси. И аз съм виждала такива. Тук вече е ролята на учителите да дадат указания на децата. Имам някакви бегли спомени, че в един такъв тест учителката още преди раздаването на тестовете беше поправила грешката в едно условие, май беше по история.

Общи условия

Активация на акаунт