Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 29 септ. 2008, 16:19 ч.
  • Преглеждания  567  Мнения  1  Онлайн  1
Отговори
  • Пловдив
  • Мнения: 81
Д-р Слънчева, моля ви за съвет.
Първо искам да попитам какво е мнението ви за Рибомунил. Изписаха го на сина ми, който е на 1год и 4мес.,  в комбинация с Имунокид, за имунната система. След това чух, че този Рибомунил е за деца над 4 год и че е възможно от него да се разболее детето в началото /да се появи кашлица, хрема...,/. След първата 4 дневна доза от рибомунила синът ми наистина се разболя. Има силно червено гърло и ужасна хрема, много запъшено носле и от вчера сме на АБ.  Но основното, което ме притеснява е разствойството. Днес е акал от 11 часа до 15 часа 5 пъти. Вода пие по принцип много малко и ме е страх да не се обезводни.  Педиатърката ми е на работа чак утре след обед и се чудя дали да го водя по части доктори днес или е достатъчно да спазваме диета за разтройството и да пие ентерол и лечебно мляко.  Може ли да ми кажете какви са признаците на обезводняването?
Благодаря ви много предварително.!

Реклама
# 1
  • Мнения: 5 760
Мисля, че съвпадение това разтройство и Рибомонила. Добре е да давате лечебно мляко, чай от шипки, попара със сирене и сухар, ентерол. Детето вече не е толкова малко и ако приема течности няма опасност от обезводняване. При обезводняването децата са абсолютно отпуснати със сухи устни , сухи лигавици и липса на всякакъв апетит- отказват както храна така и течности, с температура.

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт