Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 6 юли 2005, 12:49 ч.

Гинопеварил и кърмене?

  • 352
  • 2
  •   1
Отговори
  • София
  • Мнения: 431
Според вас дали са съвместими? На листовката нищо не пише за кърменето, но в нета намерих информация за продукта на руски, където пишеше, че по-добре да не се кърми, докато се ползва лекарството, понеже не е установено, дали преминава в млякото. И сега съм пред дилема - дали да спра кърменето или за три дни нищо няма да му стане на детето? Някой ползвал ли е това лекарство докато кърми?

# 1
  • София, Младост 2
  • Мнения: 8 245
Нищо няма да му стане на детето - не гледай листовките,там предупреждението е стандартно.В сайтовете конкретно за кърмачки всички противогъбични препарати (или поне стандартните - Гинопеварил включително) са дадени като безопасни и съвместими с кърменето.Ей тук можеш и сама да провериш по активна съставка(не по името на препарата! - те са различни в различните страни):
http://www.e-lactancia.org/asp/consulta_producto2.asp

# 2
  • Сливен
  • Мнения: 368
Според вас дали са съвместими? На листовката нищо не пише за кърменето, но в нета намерих информация за продукта на руски, където пишеше, че по-добре да не се кърми, докато се ползва лекарството, понеже не е установено, дали преминава в млякото. И сега съм пред дилема - дали да спра кърменето или за три дни нищо няма да му стане на детето? Някой ползвал ли е това лекарство докато кърми?

Аз го ползвах преди няколко месеца. Специално казах на лекаря, че кърмя, но той обяви, че няма проблем. И в листовката не видях нищо тревожно. На Дени нищо видимо не й стана, но сега като те прочетох се попритесних. Пак отворих листовката, там наистина нищо не пише за кърменето, но намерих едно друго:
"Жените не би трябвало да използват това лекарство ако имат:
- необичайно или нередовно вагинално кървене
-зацапване с кръв по бельото
..."
Ошашавих се, защото преди 2 седмици ни в клин, ни в ръкав ми се появи кървене по средата на цикъла, 2 седмици след началото на последния мензис. Лекарката ми каза, че се случвало често и било нормално кървене по време на овулация. Сега си мисля, дали наистина е толкова нормално...  Rolling Eyes

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт