Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 2 окт. 2008, 10:58 ч.
  • Преглеждания  1 152  Мнения  3  Онлайн  1
Отговори
  • Мнения: 65
Здравейте момичета,
На 7-мия ден от стимулацията ми спряха инжекциите, поради опасност от свръхстимулация. Оказа се че имам много фоликули и в двата яйчника и че хормоните са ми много високи. питам се дали това че спряха лекарствата ще предотврати свръхстимулацията или все пак има опасност фоликулите да продължат да растат и да се пукнат.

Реклама
# 1
  • София
  • Мнения: 7 718
По всяка вероятност ще порастнат още малко, но няма да те застрашат. Следи се редовно следващите дни.
Съжалявам за разочарованието ти. Cry

# 2
  • Мнения: 4 321
Kevi  какво става с теб? Как си?
 
 

# 3
  • Мнения: 65
Здравейте момичета,

Тани добре съм,благодаря. Спрях стимулацията и чакам следващия цикъл да започна отначало. Слава богу страничните ефекти започват да преминават. Надявам се тогава да имам повече късмет. Пожелавам го на всички, защото всички имаме нужда от късмет.

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт