Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 6 окт. 2008, 10:54 ч.
  • Преглеждания  4 796  Мнения  17  Онлайн  1
Отговори
  • Мнения: 184
възможно ли е от дуфастона да ми се обърка цикъла/да ми закъснява/.пих го 2 месеца ,заради нисък прогестерон и 2 сп.аборта,но го спрях защото от него имах постоянни силни болки,като пмс,но цял месец.на 1-вия месец като го пих ми дойде 2 дни след като го спрях-28 ден от ц.2-рия месец още преди да го спра -24 ден от цикъл.по принцип цикъла ми е редовен, идва ми между24 и 28 ден и никога по късно,средно на 26 ден от цикъл. този месец не пих дуфастона и очаквах цикъл най-рано на  01.10,най-късно на 05.10,но засега нямам още.въпросът ми е при положение че не съм пила дуфастона този месец ,може ли това да е остатъчен ефект от приема му от предишните 2 месеца,и заради него да ми се обърква цикъла.гърдите ми са още доста напрегнати и базалната ми температура е 37 градуса,по принцип преди да ми доиде ц. гърдите спадат,темп.също спада на 36.6.вече не знам какво да очаквам,а от тест ме е страх за да не видя поредното разочарование EFN  EFNпомагайте с мнения заа този гаден дуфастон

Реклама
# 1
  • София
  • Мнения: 6 302
ASITA5 , не мисля че Дуфастона има вина за закъснението при теб. Дано да е това, на което ще се зарадваш най-много! Късмет!

# 2
  • София
  • Мнения: 191
Невярвам да е от дуфастона,изчакай няколко дни и си направи тест.Успех   bouquet

# 3
  • Пловдив
  • Мнения: 8 383
Дуфастонът, както и повечето хормонални препарати, действат месец за месец - пиеш ли го, действа, спреш ли го - няма резултат.
Така че не е от Дуфастона.
Марш за тестче Wink

# 4
  • Мнения: 184
ох,момичета благодаря ви за надеждата,страх не страх отправям се към wc-то с тестче във ръка....стискайте палци

# 5
  • Пловдив
  • Мнения: 8 383
Като ти гледам графиката, почти съм сигурна какъв ще е резултатът Hug

# 6
  • Мнения: 184
права си .резултата е  EFPне мога да повярвам....и сега обаче започват големите страхове..какво ли ме чака .не смея дори да се зарадвам

# 7
  • Мнения: 887
Тихичко честито - радвай се и си мисли само хубави неща!  bouquet

# 8
  • София
  • Мнения: 6 302
Зарадвай се, усмихни се! Честито, живот и здраве след 9 месеца да се похвалиш с най-хубавото бебе!  Laughing
И не наричай Дуфастона гаден. Нищо чудно и той да е помогнал за твоето забременяване. Имал е нужда организма ти от малко помощ.

# 9
  • Пловдив
  • Мнения: 8 383
Хихи, много яко Grinning
Не се притеснявай, а след около 2 седмици (може и 10 дни) си запиши час при гинеколога ти, за да се види точка и сърчице. Ако междувременно получиш зацапване, обади му се, за да ти изпише евентуално някакви лекарства.
Желая ти само приятни емоции от тук нататък  bouquet

# 10
  • София
  • Мнения: 191
хихи,честито и от мен,най-после една хубава новина  newsm44 ,ако знаеш кога си заченала брой около 25-30 дни и отиди на лекар.Късмет   bouquet

# 11
  • София
  • Мнения: 2 893
Хайде Честито  bouquetЛека бременност,всичко ще е наред Peace

# 12
  • Мнения: 239
Честито!
Леко бременеене и по - спокойно , всичко ще е наред Hug

# 13
  • София
  • Мнения: 1 334
Честито!   bouquet
Звънни на лекаря си и го питай дали да почнеш да пиеш дуфастон за подпомагане на бременността. Аз бих си го самоназначила (което съм и правила).

# 14
  • Мнения: 184
благодаря на всички за подкрепата ,истината обаче е че все още не мога да се радвам.отговора е в тази тема
http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=316916.msg8165360

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт