Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама

тиоридазин

  • 7 окт. 2008, 21:02 ч.
  • Преглеждания  1 860  Мнения  1  Онлайн  1
Отговори
  • Мнения: 6
Здравейте!
Синът ми е на 1 г.От както започнаха да му никнат зъбките спи доста неспокойно през нощта-събужда се по 3-4 пъти,пие вода и заспива.От около месец стана по неспокоен и през деня,заспива трудно ,понякога отказва да спи и си играе.Според мен проявява вече характер или го болят венците.Ако плаче много(около час)му давам панадол и той се успокоява веднага,което ми говори че нещо го боли.Изследванията на кръв и урина са в норма.Лекарят ни изписа тиоридазин за тези неспокойни състояния,които аз отдавах на зъбките.След прочитонето на листовката съм сигурна,че няма да му ги дам.Какво ще ме посъветвате Вие?

Реклама
# 1
  • Мнения: 5 760
Правилно. Това не е лекарство за неспокойни деца,а за деца с доста по-значителни проблеми. Просто Вие се въоръжете с търпение- неспокойният сън е характерен за тази възрас и се нормализира към 3 годинка.

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт