Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 11 окт. 2008, 17:35 ч.
  • Преглеждания  503  Мнения  1  Онлайн  1
Отговори
  • гр. Монтана
  • Мнения: 96
Здравейте! Пия Регулон вече 5ти месец. Изписан ми е по здравословни причини - за регулиране на цикъла. В началото (първите 2-3 месеца) прокървявавах между циклите, но после нещата се оправиха. Онзи ден забравих да си изпия хапчето вечерта, вчера взех само едно (не знаех, че трябва да взема 2 Embarassed ) и днес - пак същото познато отпреди зацапване. На АГ ще мога да отида чак в понеделник, затова ви питам, мислите ли, че е от забравеното хапче? Или трябва да сменя препарата? Аз по принцип вече не искам да пия противозачатъчни, но не искам да ги спирам самоволно...

Реклама
# 1
  • София-Троян
  • Мнения: 485
Пила съм Регулон и също съм пропускала хапче,но не съм имала зацапване. Мисля,че трябва да си доизпиеш опаковката за месеца,само че през това време при полов акт ползвай и презерватив. А консултацията с АГ то е ясно че трябва да направиш при първа възможност Peace

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт