Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Здравословни проблеми и профилактика
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Бургас

Мнения: 440
Здравейте, д-р Слънчева!
Моля за съвет по повод лечението на дъщеря ми на 3 г. и половина с антибиотик Аугментин ES. За първи път давам на детето си антибиотик и съм много притеснена от последствията. Преди 10 дни вдигна висока температура, придружена с ужасна хрема, предполагам от дет. градина и 4 дни я сваляхме и пак я вдигаше. Направихме изследване на кръв и урина, педиатърката ни каза че кръвната картина е добра, само в урината има бактерия, затова изписа този антибиотик. Давам го от 09.10 - днес е пети ден. Освен него включихме Ентерол, да компенсира разстройството. Въпросът ми е колко време да давам още този антибиотик - детето видимо е по-добре, не вдига температура и хремата почти е спряла, знам че се дава поне 7 дни, но дори с Ентерола по два пъти на ден, заедно с антибиотика, не успяваме да спрем това разстройство. Червата й постоянно пукат и се притеснявам да не й навредим на храносмилателната система.
И след спирането на антибиотика, дали е подходящо да включим нещо, за изчистване на организма от лекарствата?
Благодаря Ви предварително за съветите!
Цитирай


Мнения: 5 760
Антибиотика не повече от 7 дни и след това нещата ще се подобрят. Най-вероятно има нарушаване на растежа на нормалните за червата бактерии. Не е необходим ентерол, а относително диетичен режим- чай от шипки, от храните предимно картофи, моркови, ориз, попаро със сирене, сухари солети..
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.