Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Красива мама
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.


Мнения: 0
Здравейте! Нова съм във форума и имам конкретен въпрос към всички, които пишат тук. Преди няколко месеца, по препоръка на дерматолог, започнах да използвам Led-  почистващ лосион и крем Zeniac Lp Fort. Първите няколко пъти, когато нанесох тези продукти върху лицето си всичко беше повече от прекрасно- кожата ми ставаше гладка и фон дьо тенът, който нанасях след това издържаше по цял ден без да се размазва. След 3-4-5 дни кожата ми стана адски чувствителна- след като нанасям крема, лицето ме сърби, пари ужасно, така ме боли, че ми иде да крещя и да чупя! И така....спрях да го ползвам, минах на други продукти, но честно да ви кажа никакъв ефект не виждам от тях. От няколко дни пак подхванах Led, реакциите на кожата ми са сходни с предишните, не е чак толкова болезнено, но все пак, най-вече ме сърби лицето около 10-15 мин след нанасяне. Ако някой е използвал този крем, моля ви споделете и при вас ли се получава така! И нормално ли е по принцип крем да предизвиква такива реакции. Предварително благодаря на всички, които ще се включат с мнение и съвети!
Цитирай

Варна

Мнения: 66
 Използвала съм само Зениак измивен гел за лице, за лице  с  акне е страхотен продукт, но след него използвах друг крем- на Галеник, този за който пишеш не съм го пробвала. Не е нормално според мен такава бурна реакция. Сърбежът мисля е  реакция на непоносимост.
Цитирай


Мнения: 1 497
Аз ползвам кремчето за петна и също ми става така, започва да ме сърби и щипе, освен това и мирише ужасно!Аз мисля,че е от някоя съставка.Ако не се лъжа в тях имаше Алфа-хидрокси киселина и със сигурност е от нея,защото и другите продукти,които ползвам с киселина ме щипят като ги сложа!Още нямам добри впечатления за тази козметика, въпреки,че е горе долу на цените на Виши Rolling Eyes
Цитирай


Мнения: 0
Аз също ползвам в момента избелващия крем и съм мн.доволна. Слагам го като нощен, защото му е нисък фактора, а за дневен ползвам на Авен 50+ емулсията.
Цитирай

София

Мнения: 0
Само и аз да кажа, че в момента съм с такива продукти и съм много доволна. В момента съм с този крем и го ползвам за нощен, много добре ми овлажнява
http://krasotaizdrave.com/bg/view_product.php?id=101
а също така ползвам и този крем за околоочен и също ефекта много ми допада
http://krasotaizdrave.com/bg/view_product.php?id=93
Препоръчала съм марката на няколко познати и тези, които се взеха техни продукти са ми много благодарни. Та аз имам само добри впечатления от марката.
Цитирай


Мнения: 1 497
http://krasotaizdrave.com/bg/view_product.php?id=99 аз позлвам това
и http://krasotaizdrave.com/bg/view_product.php?id=100 това го имам, но не съм го отварила още и сигурно другото лято ще се възползвам Rolling Eyes Интересно, преди няколко месеца ги търсих продуктите да видя какво представляват ама никъде не намерих, а сега каква хубава и пълна страница са им направили!
Цитирай


Мнения: 250
Здравейте , отскоро и аз ползвам някои техни продукти.

Мога да кажа , че съм доволна.

Искам да питам дали някой знае официалния им сайт , че нищо не мога  да намеря из нета официално за марката.
Цитирай


Мнения: 1 435
Такава реакция аз имах също докато ползвах един крем на Авен - Диакнеал против акне. Кремът съдържаше гликолова коселина, която има пилинг ефект(излущващ), за да се пребори уж с акнето и несъвършенствата. Погледни си съставките на крема, може да има подобна съставка, например както са казали по-горе алфахидрокси киселини или др.  и кожата ти да реагира по-чувствително на тях. Аз лично от крема на Авен положителен ефект не видях и затова го спрях. Не е нормално според мен такова дразнене, и аз съм имала такова и ме подлудяваше, точно до истерия може да те докара #2gunfire Laughing Говори с дерматолога да ти смени козметиката като му кажеш каква реакция имаш от крема Peace За ЛЕД ползвала съм два техни продукта - показания по-горе хидратиращ крем и един слънцезащитен. От хидратиращия крем не останах доволна, а слънцезащитния мисля да изхвърля след еднократно ползване, ужасно тежък, мазен непопиващ и белеещ крем! Общо взето не мисля повече да купувам неща на тази марка.
« Последна редакция: сб, 19 сеп 2009, 04:02 от amra »
Цитирай


Мнения: 1 497
а слънцезащитния мисля да изхвърля след еднократно ползване, ужасно тежък, мазен непопиващ и белеещ крем! Общо взето не мисля повече да купувам неща на тази марка.
и аз така направих Mr. Green
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.