Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 16 окт. 2008, 15:55 ч.

Моля за малко помощ

  • 2 022
  • 9
  •   1
Отговори
  • Мнения: 227
Момичета,пия ципралекс и ривотрил.
Някой пил ли ги е.Имал ли е странични ефекти.Дебелее ли се от тях.Качила съм 5 кг,за 1 месец,почнаха да ме бъзикат че съм бременна.Има те ли поглед върху това.
Благодаря предварително.

# 1
  • Горно нанадолнище
  • Мнения: 2 005
Ривотрила го пия от 5 години , но нямам наблюдения да съм напълняла от него , след като постоянно ме питат на каква диета съм , че слабея  Peace

# 2
  • Мнения: 91
Аз нямам лични наблюдения но моя приятелка пиеше Ривотрил 4 години.Не напълня изобщо нито се е оплаквала от нещо друго през цялото време докато го вземаше се чувстваше много добре за другото лекарство незнам

# 3
  • Мнения: 227
Благодаря за отговорите.

# 4
  • Мнения: 1 545
Момичета,пия ципралекс и ривотрил.
Някой пил ли ги е.Имал ли е странични ефекти.Дебелее ли се от тях.Качила съм 5 кг,за 1 месец,почнаха да ме бъзикат че съм бременна.Има те ли поглед върху това.
Благодаря предварително.
Незнам поради каква причина пиеш двете лекарства / специално ривотрила има доста показания /, но по-вероятно е да си напълняла от това, че си успокоила и дето се вика - не се топиш от нерви.

# 5
  • Горно нанадолнище
  • Мнения: 2 005
Това " ципралекс" антидеприсант ли е ? ... newsm78защото от тях се пълнее наистина , пък и както казва bimbaaa като се успокоиш , нормално е да пълнееш  Thinking

# 6
  • Мнения: 1 545
Това " ципралекс" антидеприсант ли е ? ... newsm78защото от тях се пълнее наистина , пък и както казва bimbaaa като се успокоиш , нормално е да пълнееш  Thinking
Да, антидепресант е ципралекса. Но те също потискат апетита.Така че не може категорично да се каже.

# 7
  • Пловдив
  • Мнения: 1 704
Да, аз пия от месец Ципралекс и Ривотрил (второто се изписва да неутрализира евентуален обратен ефект от първото в началните месеци). Нямам съществено повишение на теглото, обаче либидото ми е под нулата Sad

# 8
  • Мнения: 467
Напълняла си от Ципралекса, това го твърдя със сигурност. Аз също пия ципралекс вече 3 месеца, първите два ок не качих и грам, даже нямах апетит, но третия вече съм с 3 кг отгоре  Sad  А относно либидото  Sad ужас......

# 9
  • Woolton-on-Thames
  • Мнения: 110
Пих ривотрил 3 години, но ми го смениха, защото казаха ,че към това лекарство човек се пристрастява, сега пия Транскен и казаха ,че бил с по-добро и по-меко действие.Много психотерапевти вече избягват ривотрила, но иначе странични ефекти като напълняване не съм имала.

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт