Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 11 юли 2005, 12:18 ч.
  • Преглеждания  3 046  Мнения  8  Онлайн  1
Отговори
  • Мнения: 67
Здравейте, синът ми е на 4м. и 10дни и за втори път му изписват Зинат.  Предишният път беше различно -имаше Т, запушен нос, едва дишаше, но сега няма нищо такова, но кашля.  Докторката каза - дишането му е чисто, няма червено гърло, но най-добре като предишния път, щом се е повлиял добре Sad.
Отначало каза, че е реакция от ваксината за коклюш, след която започна да кашля, но след като той се изкашля, каза че не била такава кашлицата, друга била и нямало да му мине без антибиотик.
До днес нямаше храчки, но сутринта повърна малко - съмнява ме, че е секрет от носа, който се стича назад.  Затова днес ще го водим на Уши-Нос-Гърло - да имаме още едно мнение.
Някой имал ли е реакция след ваксина за коклюш? Какво мислите, дали да не опитаме първо хомеопатия, и ако не се повлияе, да почнем антибиотика - вече сме го купили.  Чудя се какво да правя, а чух, че докторката била почитателка на силние антибиотици  newsm78

Реклама
# 1
Здравейте, синът ми е на 4м. и 10дни и за втори път му изписват Зинат.  Предишният път беше различно -имаше Т, запушен нос, едва дишаше, но сега няма нищо такова, но кашля.  Докторката каза - дишането му е чисто, няма червено гърло, но най-добре като предишния път, щом се е повлиял добре Sad.
                                                                   Изказването е като на лаик, а не на човек разбиращ от медицина. Но за съжаление много от лекарите мислят по този неправилен начин newsm09 На първо място НИКОГА НЕ МОЖЕ ДА СЕ ПРАВЯТ СРАВНЕНИЯ НА ДЕЙСТВИЕТО НА ДАДЕН АНТИБИОТИК ПО ТОЗИ НАЧИН - "Щом му мина кашлицата предишният път, давай да дадем пак, и същия антибиотик..."  #Cussing out

# 2
  • София
  • Мнения: 1 543
Много зависи и преди колко време сте изпили първият Зинам. Мисля, че в кратък интервал от време не трябва да се изписва антибиотик от същата група. newsm78

# 3
  • Мнения: 67
Преди месец и половина пи антибиотика.
Доктора УНГ каза, че не е от носа и гърлото, съвсем спокойни са и изписа Hustagil  - каза да изчакаме 2-3 дни поне преди да даваме антибиотик.  Ще варим и чайове, дано му мине  Praynig

# 4
  • София
  • Мнения: 1 543
мдааааа newsm78 Малък е интервала. Знам, че трябва да е минало повече време. Затова ако се наложи антибиотик, настоявайте за друг. При нас бяха минали 2,5 мес. и пак беше леко под въпрос повтарянето на Цевзила, но се наложи т.като Клацида не ми повлия. Всъшност най-добре е да се разминете въобще от пиене на антибиотик. Praynig

# 5
  • Мнения: 10 005
Аз лично бих изчакала с антибиотика още няколко дни. Давам само в краен случай.

# 6
  • Пловдив
  • Мнения: 903
Много зависи и преди колко време сте изпили първият Зинам. Мисля, че в кратък интервал от време не трябва да се изписва антибиотик от същата група. newsm78
И аз така разбрах от лекаря. По добре заведи детенцето на друг лекар и не бързай с антибиотика щом няма температура. А докато идете на лекар може да му правиш чай от мащерка или лайка за да успокои кашлицата. Силви го предпочита добре подсладен. Последния път бяхме с зачервено гърло, кашлица и сополи и за 1 седмица се оправихме с чай, спрей "Тантум верде" и капки Коралгол.

# 7
Преди месец и половина пи антибиотика.
Доктора УНГ каза, че не е от носа и гърлото, съвсем спокойни са и изписа Hustagil  - каза да изчакаме 2-3 дни поне преди да даваме антибиотик.  Ще варим и чайове, дано му мине  Praynig
                                                                     Това е правилното поведение, което би трябвало да има всеки лекар!  smile3501

# 8
  • Стара Загора
  • Мнения: 3 808
Спокойно можеш да опиташ и с хомеопатия. При малките бебета ефекта е много добър.

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт