Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 22 окт. 2008, 19:45 ч.

Зачервено и подуто от Пентаксим

  • 541
  • 3
  •   1
Отговори
  • София
  • Мнения: 1 597
Здравейте,
днес сложихме последният прием на Пентаксим.1 година след третата.
Предните пъти на детето нищо му нямаше,нито червено,нито подуто(на крачето).
Педиатърката каза да дам до 1 час след поставянето Панадол.Аз дадох.
За сега детето няма температура Praynig Но като видях зачервеното и подуто,се уплаших Sad
Четох из нета,че някои майки са слагали компрес с реванол.Вие какво ще ме посъветвате.
Предишните пъти ваксината я слага един много добър педиатър,но вече не ходим при него,а сме в поликлиниката.
Да дам ли пак панадол вечерта?

# 1
  • Мнения: 1 545
Компреси можеш да правиш с риванол. А за панадола можеш да изчакаш малко. В смисъл можеш да го дадеш след 6-8 часа след първия незнам. Незнам кога си го дала преди и затова така казвам. Ако се увеличи отока звънни на лекаря утре, въпреки че се съмнявам. Твърде вероятно още тази вечер да започне да спада отока.

# 2
  • София
  • Мнения: 1 597
Много ти благодаря Бимба.
Успокои ме.
Ваксината се сложи сутринта в 9 ч,а панадола го дадох в 10.
Но той вече заспа,яде и заспа.Не му дадох втора доза.
Дано наистина утре да спадне,ако не ще й се обадя.
Мерси много Heart Eyes

# 3
  • Варна,морето,сините вълни...
  • Мнения: 4 336
Да не би да сте мокрили местенцето?Често се зачервява и от самото поставяне.Риванола действа бьрзо и е безобиден.
Не се притеснявай,сигурно още утре ще е спаднало Laughing

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт