Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 11 юли 2005, 20:40 ч.
  • Преглеждания  828  Мнения  14  Онлайн  1
Отговори
  • Мнения: 304
От няколко дни (9) пия Дуфастон ( имам 2 кисти  Cry) но от 6-7 дни 4увствам напрежение долу ниско все едно 4е всеки момент 6те ми дойде. 4етох доста теми за Дуфастона ,но никоя мама не споменава за болки (или по-то4но тежест) от тези хап4ета. Това нормални страни4ни ефекти ли са или ...какво?!!  newsm78

Реклама
# 1
  • Пловдив
  • Мнения: 8 383
Бременна ли си ?
Аз също съм пила Дуфастон за киста,но не съм имала такива оплаквания,само силни болки в гърдите.Предполагам  е нормално-ако не си бременна.

# 2
  • Мнения: 304
не, мисля 4е не съм бременна  Sad а болки в гърдите имам , но като при ПМС и малко са се понадули , но тежеста ниско долу ме притеснява пове4е newsm78

# 3
  • Пловдив Белащица
  • Мнения: 1 444
Тежесттаможе да е от увеличаването на лигавицата, при мен се случва често, което се дължи на прогестерона, който приемаш. Същото е и с болката и напрегността в гърдите. Отделно, че може да е от бременност, което ти пожелавам.

# 4
  • в Австрийско...
  • Мнения: 1 951
И аz имах тоЧно съЩите приzнаци когато пиех Дуфастон и много се надявах да е   ylinfant, но в последствие се окаzа от хапЧетата. Напълно е нормално, не се притеснявай. И дано при теб да е неЩо друго, ако това искаШ  thumbsup

# 5
  • Мнения: 304
всъщност днес ходих на доктор за6тото свър6их хап4етата Обясних му за болките и другите ми смущения но той ни6то не ми каза  newsm78 Сега 4акам да ми дойде и после пак при него  Sad Оказа се 4е съм имала и няколко по малки кисти4ки но са се спукали  Simple Smile но двете по големи си седят Cry

# 6
  • София
  • Мнения: 2 120
Аз обикновено имам тежест след ову до лелката, но пия Утрогестан -- единственият страничен ефект е, че спя като умряла, а този месец на нищо не прилича, стана в7 и пак си лягам до 8, ако не съм на работа спя до 12 и пак не ми се става, вечер лягам с кокошките и ще го спра за малко да почина.
Но ти действай, като не припадаш от него и не заспиваш по столовете като мен какво толкоз.
Ето сега пиша и пак ми се полягва -- трябва да съм в отпуск, за да го пия тоя Утрогестан.
А и още един страничен ефект при мен са пъпките - тип `акне`, гадничко е.

# 7
  • София
  • Мнения: 21 221
Здравей Соул,аз пия Дуфастон ,но едва от 4 дни.Вземам по 1 табл.10 мг. на ден.Не го усещам изобщо.А ти по колко пиеш? Сигурно не съм ти била от полза?.Би ли ми казала дали мериш БТ и какво се получава от Дуфастона.При мен БТ едва днес достигна 36,8 .Не разбирам защо се получава така.Имах Ову-доказаха го с УЗ.Пия дори и прогестерон? Поне от него трабваше да се покачи.Много искам да разбера при теб как е? newsm78

# 8
  • София
  • Мнения: 2 120
Ами той дуфастона е прогестерон.
намесвам се, защото не разбирам какво означава едва се покачи БТ.
Тя се покачва над 37 няколко дни след ову, не е задължително веднага. Не се шашкайте взаимно момичета.
А и още нещо, приема на прогестерон не при всеки, но може да промени БТ и да нямаш коректен резултат, лекар ми го каза.

# 9
  • Пловдив Белащица
  • Мнения: 1 444
Здравей Соул,аз пия Дуфастон ,но едва от 4 дни.Вземам по 1 табл.10 мг. на ден.Не го усещам изобщо.А ти по колко пиеш? Сигурно не съм ти била от полза?.Би ли ми казала дали мериш БТ и какво се получава от Дуфастона.При мен БТ едва днес достигна 36,8 .Не разбирам защо се получава така.Имах Ову-доказаха го с УЗ.Пия дори и прогестерон? Поне от него трабваше да се покачи.Много искам да разбера при теб как е? newsm78
Мила първо една таблетка трудно ще повлияе. Мен сутришната една рядко ме фаща, но вечерта двете ела ме гледай - заспивам в движение.

Ами той дуфастона е прогестерон.
намесвам се, защото не разбирам какво означава едва се покачи БТ.
Тя се покачва над 37 няколко дни след ову, не е задължително веднага. Не се шашкайте взаимно момичета.
А и още нещо, приема на прогестерон не при всеки, но може да промени БТ и да нямаш коректен резултат, лекар ми го каза.
Дара, не е задължително да се качи температурата над 37. Много зависи от организма на човека и от това, къде мери. Въпросът е да има покачване поне от 0,2 градуса. А това, че се качва няколко дни след това - не съм съгласна, че е нормално. Би трябвало да се качи на следващия ден. Или може би греша newsm78

# 10
  • София
  • Мнения: 2 120
Виж бременните графики.
Може да минат и 48 часа и тогава да се качи.

# 11
  • Пловдив Белащица
  • Мнения: 1 444
копни някоя да видим. Че аз нямам спомен да съв виждала такива.

# 12
  • София
  • Мнения: 21 221
Момичета,благодаря за мненията.  bouquetАз си меря БТ  отдавна.Когато не исках бебе всичко си беше наред.2-3 дена след Ову се покачва,макар и стъпаловидно, до и над 37.0 и се задържа така 11-12 дни(+ 3 дена по ниска след Ову) стават 14 дена ЛФ.Но сега откакто искам бебе,всичко се промени.През ЛФ все е около 36,9.Ето дори и този Прогестерон не я вдига.А имам Ову-гледат ме на УЗ. newsm78

# 13
  • София
  • Мнения: 1 419
По дебелите кного пишели, че БТ ТРЯБВА да се качи над 37, но ако по принцип си с по-ниска, нормата е да се покачи с около 0.5 между двете фази. Нормата за покачването е до ТРИ дни след овулацията.
При бременност, температурата НЕ трябва да спада
въпреки че ако е пък висока не е гаранция за бременност, както е при мен  Naughty

# 14
  • София
  • Мнения: 21 221
Благодаря Аиа.  bouquetПри мен БТ винаги се е покачвала над 37.0 .А сега въпреки че имах Ову и пия Дуфастон не се покачва.Всъщност покачва се,но не толкова колкото трябва.Мислех, че от прогестерона трябва да се покачи и да се получи една хубава графика. Навсякъде пише, че прогестерона оказва влияние на БТ. newsm78

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт