Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 26 окт. 2008, 11:13 ч.
  • Преглеждания  820  Мнения  3  Онлайн  1
Отговори
  • Кемер махала
  • Мнения: 369
Здравейте , преди два дни направих аборт(по желание) та въпроса ми е колко време след самата манипулация ще има кървене и дали това кървене се счита като менструация за този месец?
Може ли  ли да пия някакви противовъзпалителни средства (доктора нищо не ми предписа ) така на своя глава.?

Реклама
# 1
  • Мнения: 287
След аборт,кървенето може да е с различна продължителност:2-3дена;следващото менструално кървене трябва да се появи до 40тият ден считано от датата на манипулацията.Препоръчително е противозачатъчните таблетки да се започнат от първите дни именно на тази първа редовна менструация след аборта.

# 2
  • Кемер махала
  • Мнения: 369
Благодаря за бързия отговор  Hug
Препоръчително е противозачатъчните таблетки да се започнат от първите дни именно на тази първа редовна менструация след аборта.
Но аз имах предвид противовъзпалителни(да се предотврати инфекция) или антибиотик .... newsm78

# 3
  • Мнения: 287
Ако имате възпаление след аборта,вашият акушер гинеколог ще Ви изпише антибиотично лечение/моето мнение е,че след такава манипулация трябва да се направи профилактично антибиотична лечение/.Трудно е сама да изберете подходящия антибиотик.

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт