Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама

Отново за Ясмин

  • 26 окт. 2008, 13:24 ч.
  • Преглеждания  1 133  Мнения  20  Онлайн  1
Отговори

Анкета

Имали ли сте проблеми с цикъла, докато сте употребявали Ясмин

Опции:

  • Пловдив
  • Мнения: 649
Здравейте, момичета! Въпросът ми е провокиран от това, че вече се дразня на въпросния препарат. От два месеца го пия и освен междинните прокървявания, цикълът ми се появява отново едва 10-тина дни, след като е приключил и продължава поне 7-8 дни. Така, освен че не знам кога ще реши да се появи, ми е изключително неприятно да е толкова често - целият му период стана от 34-35 дни, както ми беше на максимум 20-21 дни, заедно с кървенето. Някой имал ли е подобни проблеми и сменихте ли препарата? Гинекологът ми твърди, че е най-ниско дозиран и затова е най-добър, но явно на мен вече не ми допада и едва ли съм единствената. Моля споделете. Hug

# 1
  • София
  • Мнения: 39 522
Нямам проблеми.
Аз го пия именно за да ми оправя хоромнални проблеми и да ми идва редовно.
След почивка както и на първата опаковка, обикновенно имам такова междинно кървене, но само първия месец. После не. Цикълът ми стана малко по-кратък и доста по-лек.
Идва ми винаги на 3-тия ден след като приключа с опаковката...точно....ни по-късно, ни  по-рано.

Пия го вече почти 2 години.

Реклама
# 2
  • Мнения: 291
Напълно споделям горното мнение!Откакто го пия почти година и половина,не само,че нямам никакви проблеми и странични ефекти,но цикъла ми стана по-кратък и по-лек.И при мен така идвами точно на 3-ят ден като ми свърши опакоавката и трае 5 дни.

# 3
  • София
  • Мнения: 11 077
Не, нямам никакви проблеми с Ясмина. Пия го вече 2 години. Никакви междинни кръвотечения, нито болка.

# 4
  • Пловдив
  • Мнения: 649
Благодаря ви за отговорите дотук! Радвам се, че при вас няма проблем! Hug И аз не съм имала преди това с никакви други противозачатъчни. Затова сега съм в "чуденка". При всички вас ли от самото начало беше безпроблемно или постепенно се нагласи организма? П.П. Изключвам от тази питанка Angel_Dust, защото тя е обяснила вече.

# 5
  • София
  • Мнения: 2
аз го пия от 6-8 месеца, след като Новинет(преди бях на него). Преминаването беше безпроблемно.  Аз отначало бях на "баткото на Новинет"-Р....(забравих как се  newsm78казва-) - казаха ми е е " че е най-подходящия за такива като мен" (като структура, години)...и въпреки това- 2-3 месеце се "борих" извън цикълни течения, замайване, разконцентрирване ...и  въпреки че бе "най-подходящия", за мен явно не бе- минах на новинет, после на ясмин. И се чувствам добре.
така че, незавсимо че "най-ниско дозирания"и т.н мини на друг, явно не е за теб. На пазара има хиляди, все един от тях  е подходящ.
Освен да предпазват притивозатъчните  регулират цикъла, (изписват ги и за това)... така че .. явно при теб не действа както трябва. Моят съвет е да го спреш (като ти свърши опаковката и си ходила на лекар Здължително- може да е от друго) и да почнеш друго... новинет -също е ниско дозиран?

Но е добре при всички случай да посетиш лекаря... профилактично...

Успех Simple Smile

# 6
  • София
  • Мнения: 39 522
Може би пък трябва да си пуснеш първо еднии хормонални изследвания за да могат да ти изпишат подходящите за теб хапчета според тях....

# 7
  • Дупница
  • Мнения: 923
Не, нямам такива проблеми с Ясмина. Пия го вече 6 месеца. Никакви междинни кръвотечения, нито болка по време на цикъла. Единственият проблем, който имам с Ясмина е болка в гърдите, но не през цялото време.

# 8
  • Мнения: 2 337
Аз не съм доволна, пих ги точно по час не съм изпускала и ми остана половината от блистерчето и взе и ми дойде цикъла, а по принцип това не трябва да става.
От тогава никакви такива хапчета #Cussing out #2gunfire

# 9
  • София
  • Мнения: 39 522
това по-точно е било това междинно кървене така наречено, което при мен беше със силата на цикъл почти и 7 дни.....Simple Smile)) като свърших опаковката пак ми дойде...в самото упътване пише, че първите няколко месеца е нормално докато привикне организма...

# 10
  • Мнения: 2 337
при мен беше няколко пъти цапане и накрая си беше опилен цикъл, при което реших че това вече не е нормално

# 11
  • Мнения: 1 545
Здравейте, момичета! Въпросът ми е провокиран от това, че вече се дразня на въпросния препарат. От два месеца го пия и освен междинните прокървявания, цикълът ми се появява отново едва 10-тина дни, след като е приключил и продължава поне 7-8 дни. Така, освен че не знам кога ще реши да се появи, ми е изключително неприятно да е толкова често - целият му период стана от 34-35 дни, както ми беше на максимум 20-21 дни, заедно с кървенето. Някой имал ли е подобни проблеми и сменихте ли препарата? Гинекологът ми твърди, че е най-ниско дозиран и затова е най-добър, но явно на мен вече не ми допада и едва ли съм единствената. Моля споделете. Hug
Първо - два месеца е малко за такъв препарат, за да се правят заключения.
Второ - както са казали междинни прокървявания отначало са нормали.
Трето - това, че е ниско дозиран не означава, че е най-добър. / между другото мисля, че това е проблема при теб, малко са хормоните и не може да се стигне необходимата концентрация за твоя организълм.
Четвърто - хормонални препарати се изписват след като се направят изследвания на хормоните.

# 12
  • Пловдив
  • Мнения: 649
Благодаря!
Явно действа различно за всеки. Наистина два месеца са малко - в упътването пише, че трябват поне три, за да се нагоди организма. Може действително хормоните да ми идват по малко Crazy А при лекаря си ще ходя в идния месец  Peace

# 13
  • варна
  • Мнения: 962
искам да споделя че пия ясмин за 1 месец но успоредно с него пия и аксеф 500(лекувам въспаление на трабите) но вече стана 11 дена не ми сваршва менструацията ,надявам се някои да ме посаветва с нещо защото писах вав всякакви форуми никои не ме отрази,а не сикам да ходя на лекари защото от 2 месеца само това правя и вече имам фобия от тях Cry

# 14
  • София
  • Мнения: 39 522
ами най-добре иди....въпреки фобията...или поне се обади по телефона....

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт