Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Здравословни проблеми и профилактика
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Моля за вашето мнение по следния проблем:
на 27.10. ми бе направена хистероскопия . На втория ден след нея нямах почти никакво кървене, само леко зацапване, а днес -3-тия ден след манипулацията кървенето ми е по-силно от вчера. Знам, че по принцип е нормално да има кървене , но това което се получава при мен т.е. вчера няма , днес има, нормалноли е?
 
Цитирай


Мнения: 287
За да отговоря изчерпателно на въпроса Ви трябва да знам подробности за това което е довело до тази манипулация.По принцип кървенето трябва да е около 4-5дена;но индивидуолно може и да има особености:каквито са във Вашия случай,или кървенето да продължи по-дълго
Цитирай
Благодаря за отговора. Хистероскопията се наложи поради обилна менструация през последните пет месеца и извънменструално кървене през последния месец. След интервенцията лекарят ми каза, че е взел материал за биопсия и че нямало нищо притеснително.  Сега чакам резултата от хистологичното изследване. Между другото от вчера пия метергин-3х1 табл. и като че ли кървенето понамаля- сега по скоро е леко слузесто и поизсветлява(не е толкова ярко червено като вчера). От време на време имам и леки спазми в долната част на корема. Надявам се нещата да се нормализират.
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.