Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

се променя - разгледайте новостите и споделете с нас впечатленията си Включете се
Здравословни проблеми и профилактика
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Zdraveite,

8 meseca vzemah protivozachatychni i sega ne znam gore-dolu sled kolko vreme trqbva da nastypi menstruaciq, vymojno li e da preskochi?... vyprosyt moje da se stori typ, no nikak ne sym v chas!
Цитирай

На 8мия етаж

Мнения: 233
не разбирам въпроса ти, моля уточни. По принцип взимаш противозачатъчните в течение на 21 дена, след което правш 7 дена пачивка, в които 7 дена трябва да ти дойде. На мен ми идва на четвъртия. Следващата опаковка започваш на 8мия ден, дори и да не е спряла менструацията напълно.
Цитирай

София / Пловдив

Мнения: 8 070
Аз пък разбрах, че до сега осем месеца е пила хапчетата, сега ги спира и пита кога трябва да дойде менструацията  newsm78
Ако е това питането - трябва да ти дойде, както до сега, когато си правила пауза между опаковките. В случай, че от един месец вече не взимаш противозачатъчни и чакаш цикъл, пък той не идва - обърни се към гинеколог. Причините за "прескачане" или забавяне могат да са много.

Ама и аз к`во ли си пиша, като не е ясно за какво е питането точно...  ooooh!
Blossome, уточни и пиши на кирилица!
Цитирай


Мнения: 423
Няма горе-долу при противозачатъчни има си схема и трябва да ти идва по схема. Ако един месец вече не пиеш и сега чакаш да ти дойде а не ти идва отиди на гинеколог.

Но немога съвсем да разбера въпроса ти.
Цитирай

по света и у нас

Мнения: 1 174
Аз пък разбрах, че до сега осем месеца е пила хапчетата, сега ги спира и пита кога трябва да дойде менструацията  newsm78
Ако е това питането - трябва да ти дойде, както до сега, когато си правила пауза между опаковките. В случай, че от един месец вече не взимаш противозачатъчни и чакаш цикъл, пък той не идва - обърни се към гинеколог. Причините за "прескачане" или забавяне могат да са много.
PeaceИ аз така го разбрах въпроса newsm78.
Цитирай

На 8мия етаж

Мнения: 233
Аз пък разбрах, че до сега осем месеца е пила хапчетата, сега ги спира и пита кога трябва да дойде менструацията  newsm78

Ми то из аз така си помислих в началото, но после реших, че не може да има толкова тъпи (извинете) хора. Има си листовка, тя се чете, има си доктор, който се пита. Как ще ги пие 8 месеца без почивка, въх леле  #Crazy това са 168 хапчета!!!!! 
Цитирай

Някъде там на юг...

Мнения: 1 125
А до сега менструация през тези осем месеца настъпвала ли е ? Защото от това, което пишеш аз разбирам , че си ги пила нон стоп  #Crazy Ако някъде бъркаме с мненията, моля изясни се.

Когато се пият правилно противозачатъчните, то до седем дена след приключване на опаковката трябва да ти дойде  Peace
Цитирай


Мнения: 3
Zdraveite Smile Ot 6 meseca piq Marvelon i priqtelqt mi spodeli s men, che kogato mi pravi oralna lubov useshta kisel vkus dokyto predi da zapochna hapchetata e bil sladnikav. Normalno li e tova? Az po-skoro smqtam,che e zaradi hormonite sydyrjashti se v hapchetata. Vyzmojno li e naistina da se dylji na tova ili po-skoro ima nqkakyv problem?
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.