Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама

Бромокриптин

  • 3 ноем. 2008, 23:14 ч.
  • Преглеждания  405  Мнения  4  Онлайн  1
Отговори
  • Монтана
  • Мнения: 714
На едната гърда съм с много тежка мастопатия та по тази причина ми препоръчаха въобще да не кърмя. Започнах да пия бромокриптина още същия ден в който родих до днес съм изпила 9 хапчета но ми става много лошо от него, кърма не ми е идвала въобще и гърдите ми са абсолютно спокойни. Та се чудя ако спра хапчетата дали е възможно да ми тръгне кърма или да си търпя да ми е постоянно лошо.
Много се извинявам ако темата не е за тук или съм го описала проблема неясно.

Реклама
# 1
  • гр.Съединение -бивша Пловдивчанка
  • Мнения: 566
здравей.Първо честито бебче да ти е живо и здраво.Второ попитай доктор колко време трябва да  приемаш хапчетата и аз ги пих с първото си дете и на мен ми беше адски лошо и ги спрях на 10 ден но все пак се консултирай с лекар.Успех

# 2
  • София
  • Мнения: 506
попитай доктор колко време трябва да  приемаш хапчетата
и да ти ги смени ако трябва да пиеш още,щом ти става лошо.

Честито бебенце и от мен!

# 3
  • Монтана
  • Мнения: 714
Питала съм си доктора и той каза 14 дни, въпреки че въобще не ми е идвала кърма.То не се издържа все така да ти е гадно.

# 4
  • Мнения: 4 700
Попитай лекаря си дали достинексът не е по удачен zа теб. Доста е скъп, но на теб ти трябват само 2 таблетки. Има го по 2, 8 или 30 таблетки. А междудругото аz съм пила бромокриптин 6 години беz прекъсване. При мен първоначалните странични действия иzчеzнаха оЩе преz първата седмица на приема.

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт