Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 4 ноем. 2008, 23:23 ч.
  • Преглеждания  2 412  Мнения  1  Онлайн  1
Отговори
здравейте Д-р Райчева! Много се радвам, че се има специалист, когото мога да попитам и искрено се надявам да си дадете мнението по моят проблем. На 24 години съм. Никога съм нямала проблем с месечния си цикъл. Винаги е бил точен... до миналия месец... закъсня ми с 2 дена. т.е дойде ми на 20.10. За някои може да е смешно, но все пак 13 години съм нямала никакъв проблем Simple Smile. Така до тук да кажем нищо притеснително.. След 2 дена закъснение си ми дойде както си трябва и си продължи по оби4айния начин 7 дена.НО на 2.11 ми се появи кафяво течение- много светло и е много малко като коли4ество, но така е ве4е 3-ти ден... Нямам представа какво може да е.  Забравих да, кажа че тази седмица преди появата на това течение пих най - различни хап4ета,защото ме хвана грипа. И още едно уточнение не пия никави хормонални или всякакъв друг вид лекарства от този род.
Благодаря ви предварително за отговора !!! Simple Smile

Реклама
# 1
  • Мнения: 287
Това течение може да се дължи на прекараната настинка и медикаментите които са приемани;може да е по време на овулация;може да се дължи и на други по-рядко срещащи се причини;за да разберете на какво се дължи трябва да отидете на гинекологичен преглед.

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт