Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Здравословни проблеми и профилактика
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

London

Мнения: 421
добро утро! малкия е болен беше с висока температура . възпалено гърло.изписаха му антибиотик,който не беше силен и му го смениха с някакъв много силен.възможно ли е от него да се обрива на малки ситни пъпчици из цялото тяло?
Цитирай


Мнения: 1 162
Абсолютно! Обади се на лекаря и вероятно ще го смените! Запомни какъв е антибиотика и за в бъдеще може би ще се наложи да го избягвате!
Цитирай

София

Мнения: 2 175
Абсолютно! Обади се на лекаря и вероятно ще го смените! Запомни какъв е антибиотика и за в бъдеще може би ще се наложи да го избягвате!
Peace
Да и по- точно от коя група е  пенецилини,цефалоспорини ,макролиди и т.н.За да не ви изпишат от същата група Peace
viks76,кои бяха двата АБ?
Цитирай

London

Мнения: 421
Абсолютно! Обади се на лекаря и вероятно ще го смените! Запомни какъв е антибиотика и за в бъдеще може би ще се наложи да го избягвате!
Peace
Да и по- точно от коя група е  пенецилини,цефалоспорини ,макролиди и т.н.За да не ви изпишат от същата група Peace
viks76,кои бяха двата АБ?

амоxicycilin ,clarithromycilin  са антибиотиците като от жтория започна обрива..да ви кажа само ,4е съм много недоволна от докторите тука.бях на доктор,щото малкия е толкова много обринат ,че почти няма незасегната от пъпчици част. е така и не му го спря антибиотика каза,че било от инфекцията newsm78 момичета възможно ли е това?малкия вече не вдига температура ,започна да се храни ,по весел и палав е,но обрива му е увасен.ох ох
Цитирай


Мнения: 798
Потърси друго мнение
Дъщеря ми се обрина така от аугументин ,мазахме я с кремче и и давахме противоалергични лекарства
Цитирай


Мнения: 753
Да определено обрива е от антибиотика.На нас ни бяха объркали дозировката и ни бяха дали доза почти за възрастен/ като бяхме на морето/.Добре, че се обадих по тел. на педито и, та оправихме нещата.Пи противоалергична терапия, и продължи със същия антибиотик, защото не е хубаво да се сменят.
Смени си лекарката!
Аман от некъдърници.......
Цитирай

London

Мнения: 421
не само ще го сменя този некадърник,ами и ще се оплача от него на по више ниво.този глупчо предния път настояваше да сложи ваксина на малкия въпреки,че беше настинал.още от тогава немога да го понасям.но той си твърди,че било от инфекцията и да не съм сменяла антибиотика #Cussing outдайте съвет
Цитирай

софия

Мнения: 538
малката така се обрина - на малки пъпки които после се сляха и стана като червени петна. Много тежка ситуация, биха и урбазон и се пооправи, но имахме направление за болница.
При нея обрива започна от главата и слезе надолу. Ако наистина е алергична реакциа, тежко.
да не е рубеола? дали му търсиха лимфен възел подут, както при рубеолата?
Цитирай

софия

Мнения: 538
Ако не се пооправя и мислиш че е алергична реакция го заведи в Александровска в алергологията за преглед. Мустаков преглежда там всеки ден до 13-14 часа.
Цитирай

London

Мнения: 421
Ако не се пооправя и мислиш че е алергична реакция го заведи в Александровска в алергологията за преглед. Мустаков преглежда там всеки ден до 13-14 часа.

немога -живеем в лодон
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.