Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 6 ноем. 2008, 10:57 ч.
  • Преглеждания  1 198  Мнения  19  Онлайн  1
Отговори
  • Варна
  • Мнения: 434
Давам на сина си антибиотик! Току що му го дадох и той го повърна веднага! Да дам ли пак?

Реклама
# 1
  • Разград
  • Мнения: 2 077
А дали го е повърнал всичкия? Защо не се консултираш с лекаря, който го е изписал?

# 2
  • Бургас
  • Мнения: 9 334
Звъни на педиатърката и попитай как да процедираш.

# 3
  • Варна- на крачка от Морската градина
  • Мнения: 2 960
Наистина трябва да питаш педиатърката ,защото ако не е повърнал всичко има вероятност да предозираш ако дадеш отново предписаното количество от лекарството.
На моя приятелка така щерката доста често повръщаше антибиотиците.Тяхната лекарка ги караше да изчакат до следващия час ,в който се пада да го дават ...но това при тях.Ти непременно питай твоето си доки!!! Peace

# 4
  • Мнения: 1 617
Ако си го дала на гладно е нормално да го повърне. И при големите става така!

# 5
  • Плевен
  • Мнения: 1 356
Звъни на педиатърката и попитай как да процедираш.

Това е най доброто решение. Peace

# 6
  • Плевен
  • Мнения: 544
Звъни на педиатърката и попитай как да процедираш.

Това е най доброто решение. Peace

И моят съвет е такъв.

# 7
  • Кюстендил
  • Мнения: 236
В такива случаи аз не давам че да не се предозира. Ама на нас рядко ни се е случвало де.

# 8
  • Варна(Ст. Оряхово)
  • Мнения: 298
Звъни на педиатърката и попитай как да процедираш.

Това е най доброто решение. Peace

И моят съвет е такъв.

# 9
  • Велико Търново
  • Мнения: 6 096
Не го давай отново PeaceКато лежах в болинцата с дъщеря ми и тя като повърнеше дозата лекарите не даваха да и давам друга.

# 10
  • Мнения: 13 806
Аз дадох отново, но го повърна абсолютно веднага, почти не беше глътнала. Сега обаче не бих дала повторно и да се пропусне прием не е толкова фатално. Чакай следващия.

# 11
  • Мнения: 4 785
Пило ли е детето и преди от този антибиотик? Да не би да е някаква непоносимост.

Ако си го дала на гладно е нормално да го повърне.
PeaceПовечето антибиотици не се пият на гладно. Звънни на лекарката ви и се консултирай.

# 12
  • Мнения: 4 966
За възрастен съм чувала, че е добре да изчакаш 1 час и да дадеш отново, а после да промениш даването по новия час.
За дете - не знам. Аз съм против приемането на антибиотици и не съм запозната. Peace

# 13
  • София
  • Мнения: 2 205
За възрастен съм чувала, че е добре да изчакаш 1 час и да дадеш отново, а после да промениш даването по новия час.
За дете - не знам. Аз съм против приемането на антибиотици и не съм запозната. Peace
И аз така знам,и моят съвет е да се обадиш на лекаря и да питаш.Аз лично не бих дала повторно. Peace

# 14
  • ВЕЛИКО ТЪРНОВО
  • Мнения: 540
моя син повръща всички видове антибиотици и заради това сега е на инжекции

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт