Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 7 ноем. 2008, 10:55 ч.
  • Преглеждания  1 867  Мнения  2  Онлайн  1
Отговори
Здравейте, отидох на АГ, заради бяло течение, което ми беше от месец. Преписаха ми вагинални глобули, по 1 на ден. Досега не бях използвала! На вторият ден имах розово-червен секрет, а ми е рано за МЦ... от какво се е получило? Нормално лие? Трябва ли да се обадя на АГ ми, или всичко е наред?

Реклама
# 1
  • Мнения: 116
Трябва да бъдете прегледана от гинеколог

# 2
Преди 3 дни ходих! В следствие на този преглед ми се получи това!
Какво е нормално да се получи, при използване на тези глобули? Има ли някакво обяснение за това течение при употребата им???

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт