Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 14 юли 2005, 15:59 ч.

Тати пак пита.....

  • 647
  • 5
  •   1
Отговори
  • Пловдив
  • Мнения: 161
Нашият Мартин по принцип е спокоен, но от  около 2-3 дни, вечер става страшно. По същото време забелязах, че на лявото му рамо избива пъпчица, досетих се, че това е имунизацията (БЦЖ), която продължава да нараства.
Възможно ли е, това нещо да го кара да плаче интензивно в продължение  на 30-40 мин. и да не може да се успокои и да не спи през деня. Спи след хранене на ресекулки, максимум 1 час. Тази реакция на имунизацията може ли да го направи неспокоен, и после с плач да изхвърля негативната енергия събрана в него?

# 1
  • София
  • Мнения: 625
Brenin колко е голям Мартин? Да не би да са го почнали коликите?По принцип след имонизации стават по-неспокойни, но ако продължава консултирайте се с педито!Дано по-бързо се успокои мъничето Praynig

# 2
  • Варна
  • Мнения: 532
Не е възможно да е от това , че му излиза БЦЖ то.Може да е от колики или от много топлото.И моята госпожица спи много , но от топлото отказва.Успех и дано се успокои бебо.

# 3
  • София
  • Мнения: 2 408
Не е от инжекцията, сигурно има колики!Обади се на педиятърката най-добре!

# 4
  • Мнения: 1 179
Най-вероятно са колики, но за колко голяма бебе става въпрос?

# 5
  • тук-там
  • Мнения: 1 080
И според мен са колики!

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт