Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 8 ноем. 2008, 12:55 ч.
  • Преглеждания  598  Мнения  2  Онлайн  1
Отговори
  • Бургас
  • Мнения: 12
Здравейте. на 27 години съм с едно момченца на 3,6години. Вече 4-ти месец пия Логест. Пия ги без някакъв гинекологичен проблем, но се  реших след преглед и консултация с гинеколог. Притеснителното в моя случай е че този 4-ти прием който е в момента, не са ми свършили хапчетата а 10 дни ми дойде преди края на приема. Искам да попитам нормално ли е, и ако не е на какво се дължи и какво да предприема. Благодаря предварително, и моля за съвет защото съм начинаеща в пиенето на противозачатъчни и се притеснявам.

Реклама
# 1
  • Мнения: 287
Това прокървяване не е в границите на нормата и е неибходимо да отидете на преглед.

# 2
  • Бургас
  • Мнения: 12
мерси за напътствието, явно ще трябва да отида колкото и да нямам желание

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт