Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама

Проблем с цикъла

  • 9 ноем. 2008, 00:43 ч.
  • Преглеждания  628  Мнения  2  Онлайн  1
Отговори
  • Мнения: 8
Здравейте имам проблем с цикъла,преди няколко години взимах противозачатъчни от който напълнях  доста и спрях да ги пия.Преди хапчетата цикъла ми имаше отклонения с 7-8 дни,но след като спрях да ги пия започна да ми идва все по рядко на няколко месеца,ходих на преглед, на видеозон,правиха ми и цитонамазка и ми казаха че всичко ми е наред и ще ми се оправи цикъла,но от последния път когато ми дойде мина точно 1 година,незнам какво да правя,мисля че това не е никак нормално,моля кажете си мнението какво да правя?Благодаря предварително

Реклама
# 1
  • Мнения: 116
Трябва да се направят хормонални изследвания за да се прецени функцията на яйчниците

# 2
  • Мнения: 8
Благодаря за бързия отговор

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт