Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Здравословни проблеми и профилактика
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Сливен

Мнения: 25
Дъщеря ми е на 21 години и от 8 години има проблеми с менструацията.Лекували сме я с  изписан от дар Сираков от ,,Майчин дом''.От 2 години и 10 месеца се лекува с диване35.В петък и бе направен преглед и се оказа,че няма вече кисти,но има сериозно кървяща Райничка.Взет и бе секрет и утре ще бъде готов резултата.Възможно ли е лекарството диване да е причина за паничката?Чели сме и страничните странични прояви след употребата му и сме страшно обезпокоени.Много ви моля отговорете ми на въпроса  ли е това?Какво означава да имаш Райничка и кои са причините за нейното появяване?Възможно ли е това да бъде рак на шийката на матката?Господи дано да не е това което си мисля  Praynig
Цитирай


Мнения: 287
Появата на раничка няма нищо общо с пиенето на Диане 35;вида на изменението се определя с колпоскопски преглед;взима се цитонамазка и ако лекаря прецини взима се и биопсия;едва след това може да се постави точна диагноза.
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.