Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 10 ноем. 2008, 15:05 ч.

Кръв във акуто и антибиотик

  • 371
  • 1
  •   1
Отговори
  • Мнения: 69
Здравейте вече 2 пъти детето има тъмна кръв във акуто.В момента е със ангина на третата сливица и пие аугументин и слагаме капки -кафяви.Какво е това опасно ли е На 2г и 6м.е и съм силно притиснена.Моля за спешен отговор от някой който е патил такова нещо.То  и акуто е много дебело но като му гледам ануса не е пукнат така че изключвам да е от това може би си идва отвътре.

# 1
  • Мнения: 4 926
Здравей. Моята дъщеря имаше преди време такъв проблем. Аз бих те посъветвала първо да се обадиш на педиатъра на детето, и след това ако си от София - за ръчичка и в Пирогов. Веднага ще ти кажат притеснително ли е или не. Излишно е да ти разказваме и да гадаеме какво може или не може да е с което да те тревожиме още повече. При моята дъщеря беше следствие от дълъг прием на АБ.



Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт