Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 11 ноем. 2008, 09:31 ч.
  • Преглеждания  554  Мнения  9  Онлайн  1
Отговори
  • Мнения: 1 494
Отдавна ме терзае този въпрос- кои са основните правила, които трябва да се стреми един търговец да спази, за да предразположи клиентите да го посещават редовно? Знам, че понякога е различно, знам също, че и зависи от стоката, но има неизменни правила, които печелят симпатии. Какво ви липсва понякога в магазините, кое ви дразни, кое бихте искали да е по-различно?
Ако отговорът го няма в анкетата, дайте го тук. Peace

Разбира се, изключвам веднага магазин за висша мода, секс магазин, и други 'специфични' магазини... Laughing Говорим за стоки за широко потребление.

Реклама
# 1
  • Мнения: 24
Повечето тук ще ти обяснят, че успехът е субективно понятие - има магазини, които генерират оборот от милиони на месец, но са изгубили душата си нейде по пътя, докато има малки, скромни магазинчета, но със свой чар, облик и дух, които също, погледнато от някой ъгъл може да се каже, че са "успели"...изобщо успехът е нещо, което един магазин сам чувства, много важно е и от къде е тръгнал (познавам малки магазинчета, които се превърнаха в квартални супермаркети, което си е успех, за разлика от безличните хипермаркети, които правят много пари, но са тръгнали с летящ старт от много милиони, така че са "успели" по наследство един вид). Но ако един магазин заяви недвусмислено "Аз съм успял" веднага ще бъде обвинен, че е снобарски, парвенюшки и комплексарски....най-добре е деликатно да заяви своя интелект и оборот, така че да заинтригува клиентите си.

# 2
  • София
  • Мнения: 13 790
Кое определя един магазин като успешен?
Има само един отговор - Чистата ПЕЧАЛБА.

Абигейл, не ми казвай, че това не е пазарно проучване...
Знаеш правилата, нали?

# 3
  • Galaxy 13197853088
  • Мнения: 2 450
задоволството на шефа

# 4
  • Мнения: 2 421

След толкова изчерпателния и погледат от всички ъгли отговор на въпроса, темата направо изгуби смисъл.  Laughing

# 5
  • София
  • Мнения: 2 404
На първия въпрос: продажбите, разбира се.
На втория: все щуротии са изброени, отбелязвам само качество на продуктите.

# 6
  • Мнения: 24

След толкова изчерпателния и погледат от всички ъгли отговор на въпроса, темата направо изгуби смисъл.  Laughing

тя принципно нямаше смисъл и беше ясно, че ще я махнат, аз просто реших да и предам по-приемлив "форумски" вид

# 7
  • Мнения: 2 421
.......

тя принципно нямаше смисъл и беше ясно, че ще я махнат, аз просто реших да и предам по-приемлив "форумски" вид

Ти, ако си решил да придаваш по смислен и приемлив облик на темите, които са безсмислени, толкова работа ще ти се отвори, че ако не си шеф, скоро ще станеш безработен.   Laughing

# 8
  • Мнения: 1 494
хм, честно, не ми е хрумвало, че така ще се изтълкува, но наистина би могло да се погледне от този ъгъл- ок, махам анкетата.
Но за протокола- нямам магазин, нито се занимвам с търговия. Все пак, ако е в нарушение, нека я махнат. Peace

# 9
  • на третия етаж
  • Мнения: 53
Качеството на продуктите. Ако магазинът е върха, но качеството не е на ниво и пострадаш веднъж втори път надали ще се върнеш.

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт