Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Клюкарник
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.


Мнения: 1 488
Отдавна ме терзае този въпрос- кои са основните правила, които трябва да се стреми един търговец да спази, за да предразположи клиентите да го посещават редовно? Знам, че понякога е различно, знам също, че и зависи от стоката, но има неизменни правила, които печелят симпатии. Какво ви липсва понякога в магазините, кое ви дразни, кое бихте искали да е по-различно?
Ако отговорът го няма в анкетата, дайте го тук. Peace

Разбира се, изключвам веднага магазин за висша мода, секс магазин, и други 'специфични' магазини... Laughing Говорим за стоки за широко потребление.
Цитирай


Мнения: 24
Повечето тук ще ти обяснят, че успехът е субективно понятие - има магазини, които генерират оборот от милиони на месец, но са изгубили душата си нейде по пътя, докато има малки, скромни магазинчета, но със свой чар, облик и дух, които също, погледнато от някой ъгъл може да се каже, че са "успели"...изобщо успехът е нещо, което един магазин сам чувства, много важно е и от къде е тръгнал (познавам малки магазинчета, които се превърнаха в квартални супермаркети, което си е успех, за разлика от безличните хипермаркети, които правят много пари, но са тръгнали с летящ старт от много милиони, така че са "успели" по наследство един вид). Но ако един магазин заяви недвусмислено "Аз съм успял" веднага ще бъде обвинен, че е снобарски, парвенюшки и комплексарски....най-добре е деликатно да заяви своя интелект и оборот, така че да заинтригува клиентите си.
Цитирай

София

Мнения: 11 398
Кое определя един магазин като успешен?
Има само един отговор - Чистата ПЕЧАЛБА.

Абигейл, не ми казвай, че това не е пазарно проучване...
Знаеш правилата, нали?
Цитирай

Galaxy 13197853088

Мнения: 2 449
задоволството на шефа
Цитирай


Мнения: 2 415

След толкова изчерпателния и погледат от всички ъгли отговор на въпроса, темата направо изгуби смисъл.  Laughing
Цитирай

София

Мнения: 2 403
На първия въпрос: продажбите, разбира се.
На втория: все щуротии са изброени, отбелязвам само качество на продуктите.
Цитирай


Мнения: 24

След толкова изчерпателния и погледат от всички ъгли отговор на въпроса, темата направо изгуби смисъл.  Laughing

тя принципно нямаше смисъл и беше ясно, че ще я махнат, аз просто реших да и предам по-приемлив "форумски" вид
Цитирай


Мнения: 2 415
.......

тя принципно нямаше смисъл и беше ясно, че ще я махнат, аз просто реших да и предам по-приемлив "форумски" вид

Ти, ако си решил да придаваш по смислен и приемлив облик на темите, които са безсмислени, толкова работа ще ти се отвори, че ако не си шеф, скоро ще станеш безработен.   Laughing
Цитирай


Мнения: 1 488
хм, честно, не ми е хрумвало, че така ще се изтълкува, но наистина би могло да се погледне от този ъгъл- ок, махам анкетата.
Но за протокола- нямам магазин, нито се занимвам с търговия. Все пак, ако е в нарушение, нека я махнат. Peace
Цитирай

на третия етаж

Мнения: 53
Качеството на продуктите. Ако магазинът е върха, но качеството не е на ниво и пострадаш веднъж втори път надали ще се върнеш.
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.