Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

На пазар
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

гр.Пловдив

Мнения: 2 519
Да поясня: купих зимни боти на сина ми вчера. Лудницата в магазина беше пълна ! Та огледах ги но не съм видяла че каишката дето се закопчават отвътре е скъсана. И съответно в къщи го видях!!! Имам гар. карта, нямам касов бон  Confused . Имам ли законово основание да ги върна и да ми възстановят парите ? / ботите са обувани само за проба в къщи и не са носени?/ Питанката е най вече поради факта че ако ми ги вземат да ги ремонтират можа да минат няколко седмици, детето няма никакви други дебели обувки които да носи междувременно, а в магазина въпросните бяха последен чифт и не ми харесаха други като купувах!!!
« Последна редакция: нд, 16 ное 2008, 18:26 от veni-b »
Цитирай

Пловдив Белащица

Мнения: 1 444
Всеки магазин е с различна политика. И всеки продавач е със симпатии. Така че единствено можеш да питаш във въпросния магазин.
Цитирай


Мнения: 179
До три дни след покупката може да върнеш стоката. Това не е като да се повредят в рамките на гаранционния срок. Ти констатираш, че са ти продали дефектен продукт.
Цитирай
Моля, покажете от кой български закон го извадихте това, че може до 3 дни след закупуване да се върне стока. И аз веднъж се опитах, но се оказа, че това за 3-те дни само го слушаме от познати в други страни и от телевизията. В нашето законодателство няма такова нещо - изобщо. Ако някой намери все пак - нека да го цитира откъде е. Последното, което аз научих е че щом си мерил и си взел касов бон - той ти е документа, че си се съгласил на покупката. Можеш да връщаш само ако си купил през интернет - защото се педполага, че не си видял лично стоката, а само на снимка.
Цитирай


Мнения: 179
Например в Метро е така. А този закон е в сила у нас откакто сме членове на ЕС. Иначе има Комисия за защита правата на потребителите (не че те си вършат работата) за тези, които не го спазват. Въпросът е, че понякога трябва да се вдигне скандал, за да влязат в сила законите.
Цитирай

гр.Пловдив

Мнения: 2 519
Имам ли законово основание да ги върна и да ми възстановят парите ?

А този закон е в сила у нас откакто сме членове на ЕС.

Ами там е работата че и аз нищо не открих в нета, само съм чувала че имам такова право?!! И все пак, понеже съм сигурна че едва ли някой току -така ще иска да ми върне парите ми се иска да съм подготвена по сериозно за разправията! А иначе освен въпросния " дефект" вече и част от външните шевове се разпадат  #Cussing out При това обувката е носена в къщи за 1-2 часа!!! Ужас ! А си въобразявах че ще искараме 4 м. с тях!!!
Цитирай

Хасково

Мнения: 298
Май можеш !! Защото мината година купих на дъщеря ми едни ботуши на 5-тия ден и се скапаха и отидох в магазина и тя не щеше ! Но се обадих във закрила на потребителите и от там ми казаха че има 3 месеца през които можеш да ги върнеш !
Успех миха  Hug
Цитирай

Варна

Мнения: 475
Ако  ти откажат им кажи,че  първо ще подадеш жалба в НАП-за неиздаване на фискален бон и после жалба в Комисията за защита на потребителите като приложиш и дефектната обувка и  според мен ще предпочетат да ти върнат парите  Peace
Успех ти желая!
Цитирай

София...........

Мнения: 544
И аз имам подобен проблем Sad

Вчера купихме на баткото ботушки за 59 лв. естествена кожа и велур за декорация. Попитах няколко пъти в магазина дали са естествена кожа и отговора беша ДА. Вечерта в къщи ги вадя да ги покажа на майка ми и като ги загледахме се оказва, че велура естествен, но кожата тип ЕКО"КОЖА". Естествено и ние нямаме касова бележка. Утре ще ходя да видя какво ще стане.
Цитирай

Пловдив

Мнения: 2 132
Добре де, как така нямате касова бележка??
Цитирай

София...........

Мнения: 544
Добре де, как така нямате касова бележка??

Ами господина я пусна на апарата и взе да прибира ботушките с кутията в плика и обикновено ми слагат бележката в плика или ако са обувки в кутията, но вчера вечерта установих, че няма нито в кутията , нито в плика  Sad
Цитирай

гр.Пловдив

Мнения: 2 519
Добре де, как така нямате касова бележка??
В моя случай : 1- бързах адски много като ги купувахме, явно и поради това не ги огледах " под лупа" 2- в магазина имаше много хора ,които продавачката обслужваше едновременно!

А развитието дне  е че не ги приеха като дефектна стока, а като рекламация поради факта че са обувани в къщи все пак!!! Представяте ли си??? Купувам обувки в сълбота следобет и в понеделник ги нося със сериозен дефект - висящи конци от външния шев и скъсана сериозно на няколко места отвътре каишка !!! Ами ядосех се - викам им ако ще и 24 часа да са носени, да е спало с тях детето е недопустимо! Съгласиха се че обувката не става за носене! Касов бон с днешна дата не може да ми издадат, взеха ги като рекламация а сега чакам да ми се обадят да видя какво са решили!!! Съжалявам че забравих да ги снимам! Подчертах им че си искам парите / то и нямат друг чифт де/. И вече ще купувам само от големите вериги магазини!!!

Цитирай

Sofia

Мнения: 3 666
2 пъти съм връщала "скапали се" обувки на моя син, без никакъв проблем, напротив -извиниха ми се многократно и ми ги замениха за друг модел, изрично подчертаха,че пари не могат да ми върнат, но аз и не исках!Само че имах касова бележка. В първия случай обувките пропуснаха при дъжд, а във втория се скъсаха след 2-дневно носене.
Става въпрос за Спорт Мания-Аутлет. И обувките не бяха скъпи-45 лв.

Моят съвет е да се пазарува от по-големи магазини, верига, където държат на доброто име на фирмата и могат да реагират и да ти предложат варианти, а не да кажат,че проблемът си е ваш

Сменяла съм и дрехи, без касова бележка, но в представителен магазин на марката, от която е дрехата!

Успех!
Цитирай

Пловдив

Мнения: 2 132
Добре де, как така нямате касова бележка??
В моя случай : 1- бързах адски много като ги купувахме, явно и поради това не ги огледах " под лупа" 2- в магазина имаше много хора ,които продавачката обслужваше едновременно!

А развитието дне  е че не ги приеха като дефектна стока, а като рекламация поради факта че са обувани в къщи все пак!!! Представяте ли си??? Купувам обувки в сълбота следобет и в понеделник ги нося със сериозен дефект - висящи конци от външния шев и скъсана сериозно на няколко места отвътре каишка !!! Ами ядосех се - викам им ако ще и 24 часа да са носени, да е спало с тях детето е недопустимо! Съгласиха се че обувката не става за носене! Касов бон с днешна дата не може да ми издадат, взеха ги като рекламация а сега чакам да ми се обадят да видя какво са решили!!! Съжалявам че забравих да ги снимам! Подчертах им че си искам парите / то и нямат друг чифт де/. И вече ще купувам само от големите вериги магазини!!!


Дано  да ти върнат парите.
И задължително си взимайте касовите бележки. Аз ако не ми дадат си я искам сама,че без нея трудно се връща стока. Без касова бележка не излизам от магазин Peace
Цитирай


Мнения: 363
това е сайта на комисията за защита на потребителите

Цитат
·  Как трябва да постъпи потребителят с обувки, които са дефектни?

Причина обувките да са дефектни може да бъде: както производствен брак, така и неправилно ходене с тях т.е по вина на потребителя. Потребителят има право след откриване на дефекта да предяви претенция в магазина. Основата за предявяване на претенция представлява касова разписка, който потвърждава факта за покупка. При откриване на производствен дефект, потребителят има право на (по свое усмотрение):
• Гарантиран ремонт
• Нова и качествена стока
• Връщане на парите
• Отбив от цената
Връщане на стоката и подмяна с друга може да се приложи в срок до три дни от покупката. Възстановяване на заплатената сума също може да се изисква в срок до три дни. При безплатно отстраняване на дефекта от специализиран сервиз, разходите за транспорт на стоката следва да се заплатят от търговеца – продавач. При четвъртия вариант, отбива се определя по взаимна договореност.

Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.