Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

На пазар
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 31 отговора


Мнения: 13
Мили майки искам ад ви разкажа за възмущението си от този магазин намира си в Люлин бл.549 срещу маг.Витоша. Собственичката е една дама на средна възраст която си мисли че други магазини няма и че клиентите са й длъжни.Отивайки да пазарувате се сблъсквате със следното нещо доста завишени цени чакани по 15 мин. да си приключи тел.разговори въпросната дама а когато това стане и очаквате да ви се обърне внимание тя просто ви обръща гръб и излиза от магазина тъй като има два един до друг! Присъствах на следното нещо: след дълго чакане от страна на младо семейство да им бъде обърнато внимание- обясниха че идват за едно детско креватче което со запазили по телефона за сумата от 400лв. Госпожата нагло им отговори да креватчето го има но е 410лв. ако искате ако не това е положението!!! Shocked Представяте ли си. Купувачите обясниха че след многократни разговори по телефона цената е била една и съща 400лв. Да ама не ако искате и се обърна на другата страна. Грубо отношение и самонадеяност. Моля ви такива хора нямат място на пазара има толкова много магазини и прекрасно отношение!!! Не ходете там!!!
Цитирай

Cheltenham/UK

Мнения: 476
Аз също не останах с добри впечатления от този магазин  Naughty Купихме от там колчка, като щяха да докарат зимното чувалче и дъждобрана към количката "следващата седмица". Нищо подобно. Чаках няколко месеца, като всяка седмица ми казваха "следващата"  Mad И да, тази лелка съвсем не си прави труда да е любезна.
Цитирай

sofia

Мнения: 3 364
Този магазин е многократно обсъждан!
Аз ходих чак до там да купувам дрешки на КАНЗ, защото бяха на 50% по-евтини от ЦУМ.
Едната беше дефектна и ми я върнаха! Госпожата, че е странна, така е. Да, но пък аз я накарах да бъде любезна с мен и не съм имала проблеми.
Цитирай


Мнения: 1 009
Копвам си поста от друга тема, която не беше предназначена само да въпросния магазин:
Цитат
Личен бойкот от мен има магазин от "А до Я" в ЖК Люлин, София, поради следната случка:
Мъжо направил неква "далавера", взел сума около 300 лева и решава инцидентно да ме води да пазаруваме за малкия. Измъква ме от вкъщи по непретенциозен анцунг и с прическа "кукуригу" и се запътваме към въпросния магазин. Събота, към 17 часа. Спираме пред магазина, мъжо се изважда от джобовете, щото получава нервна криза от моите пазари. Пристъпвам прага на въпросния шоп с една крачка  навътре и ме посреща една баба, явно във вечна менопауза, с думите :
"Не можете да влизате".
Виждам, че има две бременни жени, които обикалят и отговарям :" Да, но вътре има клиенти на магазина, явно е не е затворен, защо не мога да влизам? Просто ще разгледам, ОК?"
Бабата продължава: "Край, не може. Имам тези две бременни да оправя и това е. С другата продавачка сме се заели със тях, нямаме трети човек, който да ви следи!".
Излязох си и обясних на туй същество, че и да иска повече няма да стъпя в магазина, камо ли да си оставя парите там /нищо че се славят като единствените вносители на "KANZ", има и други марки детски дрехи със същото качество и цена/.

Дано въпросната дама или синът й четат тук, да разберат, че така търговия не се прави.
Цитирай

софия

Мнения: 539
Аз също повече не бих си направила труда да отида до там.Собственичката на магазина се държи супер нагло и наистина явно си мисли че е по по най #2gunfire Ходих да видя какви обувки има а тя ми отговори-ами обувки сме поръчали само за личните ни клиенти и повече няма да продаваме ShockedБооооже мили за ква се има Whistling 35Магазини бол...
Цитирай

София

Мнения: 9 918
и аз не съм много очарована от `шефката`
Цитирай


Мнения: 132
Шефката е странна, понякога може да е супер любезна, в следващия момент е супер незаинтересована и груба. Странна птица! И сина й е същият.
Най-интересното в цялата работа е, че търговията й върви добре вече доста дълъг период от време.  Thinking
Цитирай

София, Младост 1

Мнения: 4 331
Аз се отказах да ходя до там след тел разговор с някаква жена от маганина. Може и собственичката да е.
На страницата им пише, че правят безплатна доставка и може да се поръчва он-лайн и има линкове на сумати фирми.
Мен ме интересуваше дрешки на АЗИЗ бебе. Обадих се да питам как мога да си поръчам няколко гащеризончета.
Жената ми каза, че въобщ ен работели с АЗИЗ бебе и нямали он-лайн поръчка и доставка  Shocked
Щом така безочливо заблуждават потенциалните си клиенти с таква реклами по сата им, няма какво да очаквам от такъв магазин  Crossing Arms
Добре, че не се разходих до другия край на София, за да го разбера  Crossing Arms
Цитирай


Мнения: 458
Ха каква темичка имало Smile
Аз преди година и половина се въздържах да пусна такава, за да не влияя на други.
Абе с две думи магазина ми харесва - готини дрешки има - на KANZ, аз лично не съм ги виждала другаде. Че се държат грубо - грубо се държат, аз съм си търпелива по принцип и това го издържах, а и при покупките които правихме тогава, чак толкова грубо не се държаха. Да обяснявам в подробности какво, как и защо са ми се държали и как са постъпъли в ситуация с дефектна дрешка - май няма смисъл, по простата причина че друга случка ме накара да не влизам в този магазин, а случката е измама с кредитна карта.
С две думи избирам аз там някакви неща - стойност 150 лв. (но стойноста няма никакво значение не бих приела това и за 5 лв и за 500 лв.) и подавам кредитната си карта. Картата бива взета и занесена зад една завеса, след малко бива върната с думите - ами съжеляваме но няма връзка в момента. До тук добре - това се случва често в България, не ми прави впечатление. Мъжа ми вади пари в брой и плаща. Всичко точно ... докато не си видях разпечатката на кредитната карта и там на незнам си коя позиция виждам - 150 лв. - от А до Я за бебето. Обаждам се веднага в банката да оспоря плащането, бивам свързана веднага със съответиня човек и той ми обяснява какво да направя - да отида до които и да е клон и това да го пусна писмено и че той се захваща със случая. Изрично го попитах - от мен изисквали се нещо друго, да се свързвам с тях и т.н. - той ми отговори "Не", това вече е работа на банката. И така. И до тук нещата бяха нормални. Един прекрасен ден от банката се свързват с мен и ми казват - ама от магазина твърдят че да станала е грешка, но те са ви издирили и са ви върнали парите  Shocked и вече след това изречение лично за мен не става въпрос за грешка, объркване или каквото и да е там неволно действие. Както и да е - отговорих че такова нещо няма, че бих искала да ми бъде предоставено лисчето за плащането с моят подпис или какъвто и да е документ върху който има моят подпис. Седмица по-късно парите бяха върнати в кредитната ми карта, и никога повече не съм стъпвала във въпросния магазин, чак и яд ме хвана че им направих доста оборот преди този случай.
Имайте едно на ум и кредитни карти там не вадете  Cool
Цитирай

София

Мнения: 1 322
Аз въпросната госпожа от магазина никога не съм я виждала в добро настроение.
Цитирай

София

Мнения: 624
Мислех да го посетя, точно заради дрешките KANZ, но определено ме разубедихте, няма да стъпя там  Naughty
Цитирай

София

Мнения: 4 977
от както чета тия форуми от преди 3 години, непрекъснато се пускат възмутени отзиви за тоя кокошкарник. би трябвало да е фалирал отдавна, ако в България важаха правилата на свободната търговия. но явно тук важат някакви други, щом след такова малоумно обслужване и нагли кражби, продължават да виреят.

storm_76, навремето собственичката пишеше тук в темите за нея и водеше бурни дебати даже Smile
Цитирай

София

Мнения: 266
И аз не съм доволна от този магазин. Винаги гледат да ми набутат много скъпи неща, а не тези които съм си харесала. Веднъж като отидох там си бяха опънали една софра с едни шунки, луканки филии хляб не благоволиха дори "добър ден" да кажат каму ли да ме обслужат. Претупаха ме на двена три, за да си довършат обяда. В магазина има хубави стоки и аз с удоволствие бих пазарувала, ако обслужването беше на ниво.
И за пореден път се оказва че отношението към клиента продава стоката. За съжаление в този въпросен магазин "ОТ А ДО Я" отношение нямааааа. Sad
Цитирай

sofia

Мнения: 1 412
Пак ли тоя магазин, дали вече има някой, който да пазарува там  newsm78. Стори ми се, че видях още един със същото име в Люлин. . Да не се бутате само в един, има и още  Laughing.
Цитирай


Мнения: 51
Много отдавана преди 2-3 г.имаше подобна тема...явно нещата в този магазин въобще не са се променили
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 31 отговора