Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 17 ноем. 2008, 15:22 ч.
  • Преглеждания  2 196  Мнения  27  Онлайн  1
Отговори
  • Мнения: 13
Мили майки искам ад ви разкажа за възмущението си от този магазин намира си в Люлин бл.549 срещу маг.Витоша. Собственичката е една дама на средна възраст която си мисли че други магазини няма и че клиентите са й длъжни.Отивайки да пазарувате се сблъсквате със следното нещо доста завишени цени чакани по 15 мин. да си приключи тел.разговори въпросната дама а когато това стане и очаквате да ви се обърне внимание тя просто ви обръща гръб и излиза от магазина тъй като има два един до друг! Присъствах на следното нещо: след дълго чакане от страна на младо семейство да им бъде обърнато внимание- обясниха че идват за едно детско креватче което со запазили по телефона за сумата от 400лв. Госпожата нагло им отговори да креватчето го има но е 410лв. ако искате ако не това е положението!!! Shocked Представяте ли си. Купувачите обясниха че след многократни разговори по телефона цената е била една и съща 400лв. Да ама не ако искате и се обърна на другата страна. Грубо отношение и самонадеяност. Моля ви такива хора нямат място на пазара има толкова много магазини и прекрасно отношение!!! Не ходете там!!!

Реклама
# 1
  • Мнения: 958
Много неприятна случка, но да си призная честно съм изненадана, преди живеех близо до магазина,
и винаги бяха много любезни.
И собственичката и едно момче, и една друга жена на средна възраст. Купувала съм дрешки, спално бельо, количка от тях, и редовно детски храни, винаги са ме консултирали и са били вежливи.  newsm78


# 2
  • Мнения: 179
И аз веднъж се излъгах да вляза в тоя магазин, но точно поради пренебрежителното и нагло отношение на въпросната госпожа, много бързо си излязах. Повече не повторих, разбира се.

# 3
  • София
  • Мнения: 127
Ооо, знам го този магазин, ходих само веднъж точно заради това "любезно" отношение.  Crossing Arms
Мисля, че преди време беше пускана и друга тема по същия въпрос.

# 4
  • София
  • Мнения: 39 616
Аз съм ходела само веднъж преди 2,5 години да си купя количка и нямах проблеми, беше ми обърнато достатъчно внимание...

# 5
  • sofia
  • Мнения: 1 419
Когато се роди малкия реших да пазарувам някои неща от там, но госпожата бързо ме отказа с наглото си държание. Има доста по добри детски магазини в Люлин  Simple Smile.

# 6
  • СОФИЯ
  • Мнения: 425
Когато се роди малкия реших да пазарувам някои неща от там, но госпожата бързо ме отказа с наглото си държание. Има доста по добри детски магазини в Люлин  Simple Smile.
Напълно подкрепям това и подобно на него мнения Peace
Повече никога няма да влезна в този магазин!

# 7
  • София
  • Мнения: 1 185
Преди 1 час се обадих по телефона да попитам за една количка дали я имат налична! Госпожата изслуша питането ми и с нагъл тон каза :Сега довършвам тук една... По късно АЗ ще ви позвъня!"  Е, един час вече! Дори и да звънне вече ме е загубила като клиент! Намерих си количката в друг магазин!

# 8
  • София
  • Мнения: 4 677
Мине не мине и се появи някоя тема за този магазин . Негативна разбира се ...  Confused
Въпросната госпожа е много неприятна . Аз даже се чудя как въобще имат още клиенти при положение , че в последно време се отвориха толкова много хубави и големи магазини за деца  Rolling Eyes
Държи се все едно е голяма работа това да имаш смешно магазинче в Люлин ...

# 9
  • София
  • Мнения: 682
Посетих въпросния "магазин" преди няколко месеца. Не коментирам нискокачествената стока, предлагана на смехотворно висока цена( тук визирам бебешките и детските дрешки) Naughty ...но останах потресена от обслужването, което ме върна назад във времето на комунизма...непрофесионално и надменно. Не мога да повярвам, че въпросният магазин още съществува?! Такива хора, като въпросната лелка трябва да минат курс по обучение на обслужването, защото така бизнес не се прави! Naughty

# 10
  • София
  • Мнения: 776
Хайде и аз да се разпиша.
Чела съм доста негативни мнения, имаше и преди подобни теми наистина.
Влязох от любопитство миналата година. Аз мисля, че дрешките са им хубави (имаме подарък на KANZ, а аз купих дрешки тогава на същата фирма). Харесах едно якенце за 50лв., боди за 15лв. и лосионче за 10-на лв. примерно. Платих си, обслужиха ме добре (аз се бях подготвила за фасони), но какво беше учудването ми като се прибрах у дома и установих, че са ми взели 10лв. повече. Много тъпо от моя страна да не сметна по- рано, още повече, че бяха малко неща. Но пък аз рядко се съмнявам, не вярвам, че ме лъжат по магазините  Confused Е, та там изгорях...вече си смятам  Embarassed Това е моят опит във въпросния магазин и аз също се чудя при толкова лоши отзиви, кой пазарува там  newsm78

# 11
  • Мнения: 13
От всичко споделено до тук се убедих,че не съм единствена с това мнение! Силно се надявам повече хора да прочетат мненията и да забравят за този магазин Stop

# 12
  • София
  • Мнения: 426
И аз не харесвам този магазин точно заради продавачката преди време търсех дъждобран за количката и тя нещо ми се озъби и от тогава не стъпвам в този магазин

# 13
  • Мнения: 30
АЗ ПЪК СИ НАПАЗАРУВАХ ВСИЧКИ НЕОБХОДИМИ НЕЩА ЗА ДЕТЕТО КАТО СЕ РОДИ ОТ ТАМ И СЪМ  МНОГО ДОВОЛНА

# 14
  • Мнения: 1 084
АЗ ПЪК СИ НАПАЗАРУВАХ ВСИЧКИ НЕОБХОДИМИ НЕЩА ЗА ДЕТЕТО КАТО СЕ РОДИ ОТ ТАМ И СЪМ  МНОГО ДОВОЛНА

Да бе, повярвах ти - с тия 28 мнения където имаш за 2 годишно дете /според линийката ти/. И да крещиш /така се приема писането с главни букви във форумския етикет/ , все тая.

Копвам от съседната тема постинга си, защото има две еднакви теми за въпросния магазин:
Цитат
Личен бойкот от мен има магазин от "А до Я" в ЖК Люлин, София, поради следната случка:
Мъжо направил неква "далавера", взел сума около 300 лева и решава инцидентно да ме води да пазаруваме за малкия. Измъква ме от вкъщи по непретенциозен анцунг и с прическа "кукуригу" и се запътваме към въпросния магазин. Събота, към 17 часа. Спираме пред магазина, мъжо се изважда от джобовете, щото получава нервна криза от моите пазари. Пристъпвам прага на въпросния шоп с една крачка  навътре и ме посреща една баба, явно във вечна менопауза, с думите :
"Не можете да влизате".
Виждам, че има две бременни жени, които обикалят и отговарям :" Да, но вътре има клиенти на магазина, явно е не е затворен, защо не мога да влизам? Просто ще разгледам, ОК?"
Бабата продължава: "Край, не може. Имам тези две бременни да оправя и това е. С другата продавачка сме се заели със тях, нямаме трети човек, който да ви следи!".
Излязох си и обясних на туй същество, че и да иска повече няма да стъпя в магазина, камо ли да си оставя парите там /нищо че се славят като единствените вносители на "KANZ", има и други марки детски дрехи със същото качество и цена/.

Дано въпросната дама или синът й четат тук, да разберат, че така търговия не се прави.
Аз лично харесвам Премама - винаги са любезни момичетата, независимо дали само гледаш, дали ще купиш нещо за 10 или 100 лева. Извинете скритата реклама, но споделям мнение.

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт