Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Здравословни проблеми и профилактика
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 19 отговора
Здравейте,
казвам се Ирина.Имам нужда от Вашия съвет.На 26 години съм и до преди 3 месеца пих Линдинет 30 в продължение на 1 година/по лекарско предписание , разбира се/ с цел предпазване от забременяване.Смея да кажа,че се чуствах добре от приема на тези таблетки,като изключим първия месец,през който имах почти непрестанно зацапване,но после нещата се нормализираха и всичко беше ок.И така до преди около 5 месеца или по-точно с 11-12 опаковка.Изведнъж започнах да пълнея или по-скоро задържах голямо количество вода , краката ми отичаха сериозно,особено в края на деня,като цяло чуствах сериозен дискомфорт.Посетих своята гинеколожка и надълго-нашироко обясних своя проблем.Посъветва ме да направя почивка 2-3 месеца и ще ги заменим с други.Още на 15-20 ден от спирането на Линдинет се почуствах добре и наистина без никакви усилия свалих около 5 кг.
Сега въпросът ми е какви противозачатъчни да започна.Обръщам се към Вас , защото просто моята лекарка е в отпуск до 01.12 , а за съжаление аз не мога да чакам до тогава , защото очаквам менструация след около 3-4 дни.
Благодаря предварително.
Цитирай


Мнения: 116
Може би е по-добре да си поставите вътрематочен песар-спирала.
Няма противозачатъчни таблетки които да нямат и странични понякога нежелани
ефекти.
Цитирай


Мнения: 1
иакам да ходя на море а трябва да ми дойде цикъла на 10.07 а аз заминавам на 11.07. Какво да приемам за да дабавя цикъла си и от кога да започна
Цитирай

Rio de Janeiro/Austevoll/Varna occasionally

Мнения: 580
Здравейте,
казвам се Ирина.Имам нужда от Вашия съвет.На 26 години съм и до преди 3 месеца пих Линдинет 30 в продължение на 1 година/по лекарско предписание , разбира се/ с цел предпазване от забременяване.Смея да кажа,че се чуствах добре от приема на тези таблетки,като изключим първия месец,през който имах почти непрестанно зацапване,но после нещата се нормализираха и всичко беше ок.И така до преди около 5 месеца или по-точно с 11-12 опаковка.Изведнъж започнах да пълнея или по-скоро задържах голямо количество вода , краката ми отичаха сериозно,особено в края на деня,като цяло чуствах сериозен дискомфорт.Посетих своята гинеколожка и надълго-нашироко обясних своя проблем.Посъветва ме да направя почивка 2-3 месеца и ще ги заменим с други.Още на 15-20 ден от спирането на Линдинет се почуствах добре и наистина без никакви усилия свалих около 5 кг.
Сега въпросът ми е какви противозачатъчни да започна.Обръщам се към Вас , защото просто моята лекарка е в отпуск до 01.12 , а за съжаление аз не мога да чакам до тогава , защото очаквам менструация след около 3-4 дни.
Благодаря предварително.

Не е много удачно да се искат съвети ( и най-вече да се спазват) за това какви хапчета да вземеш. Най-много тук ще получиш противоречиви мнения от различни хора, базирани на техните виждания за различните хапчета. Имай предвид, че всеки органозъм се повлиява строго индивидуално и страничните ефекти от хапчето при един може да не се наблюдават, а при друг да са силно изразени. Твоят гинеколог те познава най-добре и тя може да ти даде най-доброто решение. Неприятно е, че в момента е в отпуска и трябва да чакаш, но според мен е по-добрия вариант, отколкото да рискуваш да си навлечеш нещо.  Peace

P.S. Знам, че Линдинет са едни от най-изчистените в момента ОК, с най-малко вероятност за странични ефекти (поне такива бяха докато ги пих пре Peaceи 4-5 месеца)...
Цитирай


Мнения: 79
Добър ден!Извинявам се за безпокойството,имам нужда от съвет,за което благодаря предварително.На 26-ти бях неразположена,на третият ден ми свърши менструацията и имах полов контакт на 29-ти,в който може да се е получило евентуално зачеване,от тогава не сме имали сексуален контакт.След половият контакт,менсруацията ми продължи още три дни,а аз си мислех,че ми е свършила.Една седмица след акта вдигнах 38 един ден и втори ден 39 градуса и гърдите ми станаха много чувствителни.Притеснявах се да пия хапчета,заради плода,ако има такъв и отидох на гинеколог.Гинеколожката ми ме прегледа на магарето и ми каза,че влагалището ми е подуто и матката е уголемена.След което ме гледа на видеозон и каза,че се вижда жълто тяло на бременноста,от там била температурата.Аз я попитах дали не е някоя киста,тя изрично каза,че е бременност?След две седмици започнах да изпитвам силен глад и сухота в устата,затова постоянно пия вода и хапвам често.Правих си тест отрицателен три седмици след зачеването,урината ми беше много тъмна.Един мъдрец ми направи проблеми и отидох пак на друг гинеколог три седмици след зачеването да се уверя дали наистина има бременност,за да знам да вадя ли мъдрецът или не, и ми казаха на 18-ти,че не се вижда бременност на видеозона.Което съвсем ме обърка,остават ми четири дни до идването на цикъла?Можете ли да ми обясните какво всъщност става?Не знам в коя темичка да ви пиша,затова Ви пиша на лични.  bouquet
Цитирай


Мнения: 699
Имам въпрос, дано можете да ми помогнете - не е ли редно вида на противозачатъчните да се определя с хормонално изследване? Благодаря предварително!
Цитирай

София

Мнения: 38 311
Имам въпрос, дано можете да ми помогнете - не е ли редно вида на противозачатъчните да се определя с хормонално изследване? Благодаря предварително!

Smile редно е и би трябвало да е така...но много лекари и пациенти ги дават/взимат на базата опит-грешка....а и вероятно малко или много зависи от това защо ги пиеш точно...
Цитирай


Мнения: 699
Ходих при трима различни гинеколози - всеки един твърди, че няма смисъл от хормонални изследвания  Sad. Изпаднах в чуденка; нито знам как и кога да си ги направя, нито някой ще ми ги разчете...
Цитирай

София

Мнения: 645
Масово се изписват противозачатъчни без изследвания.
Имаше много хубава тема за противопоказанията на противозачетъчните преди време.
За мен не е правилна тази практика.
Цитирай

София

Мнения: 38 311
Вероятно ако нямаш конкретен проблем просто ще ти изпишат някои от най-ниско концентрираните..може би за това и не искат да пускат изследвания...не че нещо ги бърка всъщност и им пречи.
На мен лично ми ги изписаха за кисти, така че беше ясно , че проблема си е хормонален и изобщо нямаше разискване по въпроса - първо изследванията после вече на база тях - хапчетата.

Естествено ти може да настояваш за изследванията, за собствено успокоение...така и така си ги плащаш, само да ти напишат какви и да ти разчетат резултатите.
Цитирай


Мнения: 699
Нямам, освен киста на матката сега, а преди - киста на яйчника, от която се оперирах. Но ми ги изписаха заради много болезнения и обилен мензис. След това реших да си направя почивка един месец, защото си бях въобразила, че ми предизвикват нервност и главоболие. През този месец като ми дойде имах ужасни болки и пак си почнах хапчетата (Ясмин). Не беше от тях нито главоболието, нито нервите. Но цикъла ми е като по вода (пу-пу).

След 20-тина дни ще съм на преглед и мисля да настоявам за изследванията ...
Цитирай

София

Мнения: 38 311
И аз пия Ясмин.
Всъщност ако ти понася добре, ако не правиш нови кисти, цикъла ти е по-лек и редовен...пии си ги...явно и без изследвания пасват.

А иначе за изследванията мисля, че трябва да ти е чист организма....т.е. може да се наложи да ги спреш за месец-два.
Цитирай


Мнения: 699
Ами да, смея да кажа, че доста добре ми понасят. Това, което ме накара да се замисля, е че на моя приятелка, която пиеше същите хапчета откриха малка кистичка в гърдата и са и забранили да ги пие повече. Може и да няма общо де ...не знам.
Цитирай

София

Мнения: 38 311
И да са помогнали таблетките за това, едни изследвания в случая никаква работа не ти вършат.

По принцип противозачатъчните малко повишават риска от рак на гърдата... не че кистата е рак де... но така или иначе дали ще е Ясмин или друг хормонален препарат все тая в това отношение.
То си го пише и на листовката де...
Цитирай


Мнения: 699
Ами на нея са казали, че се е предизвикало на хормонална основа...
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 19 отговора