Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 21 ноем. 2008, 14:20 ч.

Пентаксим

  • 483
  • 1
  •   1
Отговори
  • Мнения: 525
Здравейте, д- р Слънчева! На дъщеря ми, която е на 1.10г., й предстои последния прием на Пентаксим, трети подред. Въпросът ми е, при положение, че има стафиллококова инфекция в носа и постоянно стичане на секрет отзад, и в същото време на бузкатай се появи нещо като червено петно с обривче, вид алергична реакция според мен, та може ли при съществуването на тези неща да се постави ваксината или да се изчака? Благодаря предварително за отговора!

# 1
  • Мнения: 5 760
Можете да изчакате да премине хремата. Обривът не е от значение.

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт