Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 25 ноем. 2008, 17:04 ч.
  • Преглеждания  1 095  Мнения  4  Онлайн  1
Отговори
  • Мнения: 389
По принцит имам ужасни нокти-меки,чупливи,белят се...Никога  не съм имала мечтаните маникюри,но кога бях бременна се наложи да пия магнерон и имах страшен маникюр.Преди да забренея пиех витамини А-Z ,но нямаше голям ефект.Сега се чуда дали да не започна да пия пак newsm78.Нямам друга причина,вие какво мислите,някой пил ли ги е без друга причина.След като родих и спрях да ги пия отново  ноктите ми станаха същите като преди-ужасни.

Реклама
# 1
  • София
  • Мнения: 277
Може ли информация за медикамента?
Иначе сигурна ли си,че ефектът,който си видяла се дължи на него?По принцип през бремеността косата,ноктите и изобщо целият вид на жената е променен,заради хормоните(отделя се повече растежен,например,от където идва и бързото израстване на косата.).

# 2
  • Мнения: 389
Ами основно е магназий.Ами не съм сигорна,ако бях нямаше да питам.По това време не взимах други лекарства .

# 3
  • София
  • Мнения: 277
Ами,за да разбереш дали наистина е от него,не виждам друг начин,освен да направиш още един курс.

# 4
  • Мнения: 2 825
Лекарството е Магнерот.Но ноктите не се оправят от него. За нокти се пие витамин А.

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт