Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 30 ноем. 2008, 21:19 ч.
  • Преглеждания  1 189  Мнения  15  Онлайн  1
Отговори
  • Мнения: 2 869
Преди малко по-малко от 20 дни ми беше направена коремна операция.
Вече ходя без превръзка, но имам ужасен проблем.
Там където са били лейкопластите цялата ми кожа е почервеняла и ужасно ме сърби.Дори на места е подуто.
Треди ден вече не слагам превръзка на самата операция, а кожата около операцията не се успокоява.
Ако знаете нещо с което да успокоя кожата, ще бъда много благодарна.

Реклама
# 1
  • Мнения: 13 292
Алергозан? Или Дефламол.
Зависи защо ти реагира така кожата.  Thinking

# 2
  • Разград
  • Мнения: 3 028
Дефламол. Peace

# 3
  • Мнения: 2 869
И аз се чудя защо реагира така кожата ми.
Явно от прекалено дългото превързване, защото в началото нямах такива проблеми.
 newsm78

# 4
  • Мнения: 13 568
Тридерм Peace (крем или унгвент)
Реакция към лепилото на цитопласта (или там с каквото са те лепили). Преди две години се наложи да нося холтер 24 часа. Бяха ме облепили като колет. За целта купих противоалергичен цитопласт и въпреки всичко бях на червени подути черти, след като свалиха лепенките.

# 5
  • Sunshine State (of mind)
  • Мнения: 2 257
Това е алергия към стария тип лепенки. Стояли са по-дълго и вероятно на по-голяма площ и е станала реакция. Лекува се като нормална алергия - или мажи нещо локално, или пий, ако състоянието ти позволява, съответното хапче, но питай лекар как точно да постъпиш с медикаментите, имайки предвид скорошната ти операция.

# 6
  • Къде- ако не тук,кога-ако не сега..
  • Мнения: 323
Дефламол.Ако те сърби много може вземеш и нещо противоалергично. Peace

# 7
  • Страната на чудесата
  • Мнения: 620
Най-добре се обърни към лекар, за препоръчване кожен. Кожата прави такива реакции от лейкопласта. При мен също се получава така, даже и само при прикрепянето на абокат.

Предвид скорошната ти операция не е желателно да провеждаш самолечение

# 8
  • Белгия/София
  • Мнения: 27 528
Може да питаш директно в аптеката, както и да се намажеш с препаратите за разранени зърна - Лансинох например - безвреден и хубав мехлем  Peace

# 9
  • Мнения: 822
Алергозан? Или Дефламол.
Зависи защо ти реагира така кожата.  Thinking

Peace

# 10
  • Мнения: 2 869
Благодаря за отговорите момичета.
Купих си дефламол и алергозан и редувам.
Имам значително подобрение.
Благодаря   bouquet

# 11
  • Мнения: 1 610
Може да си развила алергия - много е вероятно дори! Ако искаш природно си сложи мед. Ако искаш друго Топицин, Алергозан, Браунол.. Thinking

# 12
  • София
  • Мнения: 2 283
 Тридерма е най-подходящ Peace
Защо дефламол,тя няма изгаряния?Ако ще ползваш дефламол,по-добре си вземи Пантенол(спрей) поне по-лесно се разнася !

# 13
  • Разград
  • Мнения: 3 028
Тридерма е най-подходящ Peace
Защо дефламол,тя няма изгаряния?Ако ще ползваш дефламол,по-добре си вземи Пантенол(спрей) поне по-лесно се разнася !
Дефламола не е само за изгаряния,той подпомага възтановяването на кожата.

# 14
  • Woolton-on-Thames
  • Мнения: 110
опитай и с крем здраве

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт