Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 1 дек. 2008, 14:47 ч.
  • Преглеждания  8 276  Мнения  4  Онлайн  1
Отговори
  • Мнения: 13 245
Имам проблем. На пода в банята ни слагат 3 квадрата гранитогрес. Едва намерих майстор, който да направи само пода! Всички искат да срутят банята и да я започнат отначало едва ли не, но да я правят цялата. Никой не иска да се разкарва за един под от 3 квадрата.
Та, намерих майстор, който работи много бавно и прецизно, но... няма машина за рязане на гранитогрес, защото е любител човека, а не се занимава основно с това. С оформянето на плочите на триъгълници, където е необходимо, се справи и с флекса перфектно, но сега трябва да се нарежат пет плочки на ленти от по 6 см и с флекс не става.
Има ли някой, който може да помогне? Чийто съпруг, баща, брат има такава машина. Който има в момента майстор у дома и срещу заплащане ще ми направи тази услуга? Че направо полудях вече... smile3511

Реклама
# 1
  • София
  • Мнения: 1 528
Къде живееш ?
Ако иде реч за това: http://www.3x3bg.com/index_files/Page1348.htm -  машина за рязане на теракот, имам у дома......не че знам точно къде е, но бих могла да я потърся.

# 2
  • Мнения: 13 245
В линка, който си дала  не видях машинка Rolling Eyes Моят майстор има ето това http://www.prikachi.com/files/478077d.jpg но с тази машинка не може да се реже гранитогрес, камо ли пък релефен като нашия. ooooh!

ПП. В Дружба съм.

ППП. Видях машинката Embarassed като тази, която е у дома е. Не става Tired

# 3
  • На 20 км от София, с тенденция към повече!
  • Мнения: 192
Имам машина с диск и водно рязане. Трябва да и купя нов диск....сегашния замина след 200 м2 поставен гранитогрес. Ако не ти е много спешно... ще трябва да се си приготвиш плочките да ми ги дадеш и после да си ги вземеш нарязани.  При рязането се получава съвсем леко назъбване - машината ми не е от най скъпите Simple Smile С флекс - става но ще е мъка Sad

# 4
  • Мнения: 13 245
Пробвал е днес с флекс, и не се е получило, защото са твърде тесни лентите. От 8-10 см нагоре се реже и с флекс някак, но 6 см... трудно. Утре има да долепва триъгълните парчета по краищата и ако не намеря начин до сряда ще ти пиша на ЛС.  Лекото нащърбване няма да е проблем после да се заглади с флекса. Като гледам как е направил другите плочки и отвора за канала - като че са от кашкавал плочите, така добре е оформено и изгладено.
Благодаря Dembi! Hug

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт