Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Здравословни проблеми и профилактика
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.


Мнения: 39
Здравейте. Много сум уплашена и искам да попитам и за вашето мнение.
Миналият месец ми беше пропуснало МЦ и лекарката каза че имам малка кистичка,която ще падне с МЦ. То ми дойде,но след 2 седмици ме заболяха бъбреците. Ходих на лекар и се оказа ,че имам белтък в урината и това било някаква инфекция. Даде ми антибиотик Аугоментин и Уронал. Пия го вече 6 ден. Снощи не ядох след хапчето (пие се преди ядене) и цяла нощ ми се бунтува корема.Сутринта ходих до тоалетно по всякаква нужда и на хартията имаше кръв. реших,че ми е дошло 5 дена по-рано.Сложих си тампон и на обяд го замених с превръзка. По тампона си имаше кръв. Обаче 3 часа вече и на превръзката няма нищо. Вуйна ми каза,че няма как да е от урината- щом по тампона е имало кръв - значи е от влагалището. бях при гинеколог на контролен мин седмица и всичко беше ок. Възможно ли е да спре да ми тече за известно време или тази кръв да е от урината? Незнам и не разбирам,а личната ми лекарка е до  обяд. Супер съм изплашена (аз съм си страхлива принципно). Знам,че е най-компететно да питам лекар,но ще се радвам да чуя и вашето мнение.
Цитирай


Мнения: 251
Здравей! Разбирам че си уплашена, но се успокой и вземи най правилното решение, потърси мнението и на друг лекар гинеколог, мисля че там е проблема. Аз съм имала възпаление на пикочните пътища т.е. цистит и съм имала кръв в урината. Ти след като си имала кръв по тампона значи проблема ти не  е от бъбреците, така мисля. Разбира се мнението ми не е професионално. Не се шашкай и успех!
Цитирай


Мнения: 39
Мерси много за успокоението Smile
 Но май определено е гинекологично,защото вечерта пак си сложих тампон и имаше малко кръв.Сега от сутринта няма нищо Rolling Eyes Сега се чух с личната лекарка и тя каза,че е нормално да се получи,заради антибиотика.

За бъбреците миналата седмица ме гледаха и на екограф и тя каза,че са здрави,само това възпаление. Свърши ми антибиотика днес сутринта.Вуйна ми каза да пия и чай от липа и мисля,че и той помага...Само ме притеснява,че ме боли не отпред на корема,а отзад на кръста в момента.Не е силно и не е постоянно. но на моменти. Но пак вуйна ми(тя е доста запозната с тези неща,защото е имала проблеми с бъбреците) ми каза,че то боли те като се чистят и да не се шашкам.Да пия повече течности и да се обличам.

Ох, направо незнам какво се сбъгясах напоследък...А и наистина аз много се шашкам,защото не разбирам и не съм имала такива проблеми до сега...
Още веднъж мерси за подкрепата.

« Последна редакция: ср, 03 дек 2008, 10:14 от little_mermaid »
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.