Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Основно и средно образование
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 18 отговора

гр.Пловдив

Мнения: 2 519
  Сина ми е в първи клас, нормално у-ще , с ресурсно подпомагане. Все още обаче не съм убедена дали въпросната ресурсна учителка ни е в помощ  Confused Тя не обсъжда намеренията си за работа с г-жата му. Много е мила и всеки път щом започна да говоря за плановете и ме уверява че е напълно наясно какви нужди има.  Уж трябваше да ми представят инд. програма, а това което подписах беше най общо описание на възможноститет на детето, цели и задачи.Да не говорим за помощ в домашни ... Сега е в отпуска / не я вина има си основание/ но при положание че го е занимавала към 5-6 пъти и остават 2 седмици до коледа се питам има ли полза от нея, дали не се предоверих и дали не беше по добре просто да си намерим една добра пенсионирана нач. учителка да го занимава в къщи??? 
Приятната изнедада/ за мен / беше че имаме и занимания с психолог та обсъждам всичките си тревоги !
Цитирай

ЗЛАТИЦА

Мнения: 474
Здравей Вени , за съжаление  аз много отдавна се убедих че не мога да разчитам само на това ресурсно обучение а то и какво може да се направи за тези 45мин, през които  се взима. Ако не се занимавам аз в къщи просто не виждам как  детето ми ще постигне някакъв резултат  имам чувството че това обучение е само отбиване на номер.
Цитирай

София и там където не се пуши

Мнения: 11 914
Това, което аз разбирам под ресурсно обучение, вече мога да кажа, че моят син го получава вече месец. Да е жива и здрава учителката.

Синът ми вече не е извеждан от клас, а учителката седи при него. Кара да записва домашните, обяснява му какво да прави в час. В помощ е на учителката.

Отделно в къщи го занимава учителка, ама какво да правя аз не мога да се оправя с него.
Цитирай


Мнения: 3 505
Дороти,радвам се за вас!
Защо няма повече такива учители! Sad
Цитирай

На една звезда

Мнения: 4 453
Aз така и не кандидатствах в Ресурсния център за отпускането на такъв учител. Прецених, че посещението му веднъж в седмицата за час-два е крайно недостатъчно за детето ми. Сега тя е в предучилищна група и правя опит да кандидатствам по друга програма, за социален асистент, който ще ползвам като учител.
За първи клас като помисля, и изпадам в ужас.  Confused
Цитирай

София и там където не се пуши

Мнения: 11 914
 Мари_Анка, каквото ти се полага го ползувай. Ако родителите преценявахме  #Crazy .......

Много пъти и си подценяваме децата.
Цитирай

в полите на Балкана

Мнения: 2 702
Вени, комуникацията между класна, ресурсна и родител е задължително за доброто на детето. Намери начин двете да комуникират както и двете да знаят опасенията ти от това,че ресурсното подпомагане в този си вид е не достатъчно за детето ти. Класната може да го оставя след часовете да му помага, а също да сподели с ресурсната на какво трябва да наблегне.

Мари_Анка,  не се отказвай от ресурсното подпомагане сега, за де имаш опит в първи клас и да си на ясно какво да искаш от ресурсния учител. Много е важно и на какъв учител ще попаднеш. Има страхотни учители, които работят с хъс с децата ни и такива, които се бият в гърдите, че имат диплом за специален педагог и в същото време мачкат различното дете като ненужна вещ. Повярвайте ми казвам го от опит. При определен брой деца със СОП се отпускат повече учители и това води до всекидневна работа с децата, не само 1-2 пъти в седмицата. Влизането в клас както Дори е писала също става по желание на ресурсния учител и с разрешението на директора и класната за малките класове. После става по- сложно и страшно.

Цитирай

Варна

Мнения: 1 792
Следя темата. Петьо е на 7г. Сега е първи клас в масово училище. С диагноза хиперактивност, поставена от невролог - Д-р Щилянов. От миналата година има решение на комисия за ресурсен учител, от който не сме се възползвали в предучилищната, но сега има затруднения в първи клас(особено с четенето) и бихме искали да използваме правото си на ресурсен. В училището няма и  не са чували за такъв... Какъв е реда в случая и към кого да се обърнем? Благодаря ви!  Hug
Цитирай

гр.Пловдив

Мнения: 2 519
mar4ela5 обаждате се в ресурсния център във вашия град и да ви запишат за комисия и да ви кажат какво е нужно! Ама не е ли малко късно? А и ако проблемите са само с четенето- то детето сега започва да се ограмотява , дай му време  Hug Как е с концентрацията в клас и извън у - ще?
Цитирай

София и там където не се пуши

Мнения: 11 914
Вени, при нас включиха ресурсен във втори клас втория срок.
Цитирай

Варна

Мнения: 1 792
mar4ela5 обаждате се в ресурсния център във вашия град и да ви запишат за комисия и да ви кажат какво е нужно! Ама не е ли малко късно? А и ако проблемите са само с четенето- то детето сега започва да се ограмотява , дай му време  Hug Как е с концентрацията в клас и извън у - ще?

veni, благодаря за отговора! Hug Така мисля да направя. Още утре ще се обадя в ресурсния център. Дано не е късно... Дори и да не стане за учител поне да ни консултират и да ни посъветват. Така добре беше тръгнал в предучилищната и си помислихме, че няма да имаме нужда от ресурсен и дори се надявахме личната лекарка и педиатъра да се окажат прави - според тях е просто буен и палав. Но става все по-трудно, концентрацията я няма никаква, то всъщност това е проблема според мен. Успее ли да се концентрира е ок, но се случва рядко. И писането го затруднява доста. За разказване и дума не може да става. Най-добре е по математика, но като се разсейва и там греши.  Confused
dorothy   Hug
Цитирай

София и там където не се пуши

Мнения: 11 914
mar4ela5 надявам се, че не си го оставила на занималня. При нас нещата тръгнаха след като взех учител в къщи да работи с него.
Цитирай
mar4ela5, моят син също е с хиперактивност /2 клас е/ и резултативни проблеми с четенето, писането, концентрацията. Имаше ресурсен учител в 1 клас, но нямаше особена полза. Сега е без такъв. Преди месец моя позната, чието дете беше със същите проблеми, ходи с детето в Русе, в Асоциация дислексия. Промяната у детето е ОГРОМНА - и в четенето и писането, и с концентрацията, сякаш е друго дете. работят по американски метод, много успешно. Ние планираме да отидем след нова година. Мога да дам координати.
Цитирай

София и там където не се пуши

Мнения: 11 914
     американски метод, много успешно. Ние планираме да отидем след нова година. Мога да дам координати.



Има тема за дислексията във форума заповядайте там - там има и координати в Русе. Също така се включват и мами които са минали по този път. Има и съвет как да се хранят тези деца и т.н.
Цитирай

гр.Пловдив

Мнения: 2 519
Аз май ще се откажа от ресурсната! Поне до сега не постигаме необходимата комуникация и според мен не ни помага особенно! Как мога да го направя- имате ли представа?
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 18 отговора