Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Дом
Дом
15 220 членове Включете се
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 20 отговора

София

Мнения: 919
Имам ипотечен кредит в Пощенска банка от няколко месеца. Обслужващият ни клон е в Бизнес Парка, в София.

За втори пореден месец имаме проблеми да уточним колко точно ни е вноската по кредита. Бясна съм!
Миналия месец на каса една некомпетентна служителка изчисли нещо и се наложи да я убеждавам, че сумата не е вярна, накрая презчисли и се доближи до миналомесечната, а в края на краищата повика колежка която да и помогне и да стигнат до една трета сума, която накрая платих.
Този месец проверявам на касата колко трябва да платя и ми казват една сума. След един ден отивам да платя и се оказва че имам и 4 стотинки неплатени от миналия месец, заедно с 4 стотинки лихва по тях. Направо побеснях - не знам къде е по-големия проблем - некомпетентните служители или софтуера им, че първо не мога да разбера каква ми е вноската и второ - оказва се, че ми подават грешна информация какво точно да платя. Днес може да са четири стотинки - утре може да са стотици левове, за които после да искат да им плащам лихвите или пък да ми искат повече пари по вноската.

И това не е всичко. Обърнах се към няколко служители в банката, поисках да се видя и с шефа на отдела. Пълно неразбиране че не е проблема в 4 стотинки, а  искам компетентно обслужване и най-вече сигурност за парите, които плащам които никак, ама никак не са малко. Шевката на отдела ми отговори че проблема сигурно бил в мен, появи се и шефката на клона, която с най-високомерен тон ми заяви "Какъв е проблема - ще ми платим тия 4 стотинки". Каза ми се, че не мога да проверявам каква е вноската ми на каса. А къде да я проверя - да искам лична аудиенция при някой от големите шефове ли? Трябвало до внасям по малко повече от изчисленото - за всяки случай. Чудя се, банката не работи ли с точни цифри, какво е това - за всеки случай!! Аз нямам пари да им внасям в повече при тия безумни вдигания на лихвите, но най вече - кои са те, че да искат да им плащам повече от договореното!

Клиентите явно за тях са едни идиоти които трябва само да плащат каквото им се каже да козируват и да не питат много много какво се случва по кредита им.

Исках да го споделя с вас, за да внимавате и вие при изчисляването на вноските ви и да изисквате пълна информация. Няма да спра до тук. Ще подам официално оплакване пред компетентните органи в банката и извън нея. Трябва да си отстояваме правата поне да ни обслужват коректно!

Няма какво да коментирам че от пощенска банка са като че ли най-много недоволните в този форум - явно има за какво!
Цитирай

Варна

Мнения: 916
А не са ли ти дали погасителен план.
Цитирай

Абсурдистан

Мнения: 3 316
В договора ясно трябва да е упоменато колко ти е месечната вноска и да бъде приложен погасителен план.
Аз поне не знам за такъв случай всеки месец преизчисляване, освен при промяна на лихвения процент, което пък става с уведомително писмо до теб.
Това което си описала ми е непонятно.
Цитирай

Варна

Мнения: 1 656
И аз имам такъв проблем!Всеки месец като внасям има промяна във вноската и никой нищо не ти казва.Смятам да се заема сериозно и да разбера всяка стотинка откъде идва! ooooh!
Цитирай

Pyce

Мнения: 3 378
Да, в Пощенска банка такива "изненади" са нещо нормално.

По-добре свикни с мисълта,че всеки месец ще ти е различна вноската.

Успех ти пожелавам,че начинанието никак няма да е лесно,но нека разберат,че не могат да правят хората на балъци.
А те постъпват така с почти всички,повярвай ми.
Цитирай

Абсурдистан

Мнения: 3 316
Аз все още продължавам да питам:
1. Има ли погасителен план към договора.?
2. Какво обяснение за различната вноска дават от банката?
Цитирай

София

Мнения: 919
Погасителен план има - предоставен при подписване на договора.
Въпросът е, че пощенска банка не пускат уведомителни писма при промяна на лихвения процент, нито пращат актуализиран погасителен план - информираш се в банката. Така че, при сега активното вдигане на лихви, питаме всеки път колко ни е вноската.
« Последна редакция: пн, 08 дек 2008, 09:27 от Finty »
Цитирай

Абсурдистан

Мнения: 3 316
Аз съм в друга банка и там са ми повишили вноската точно 2 пъти от март месец тази година.
Цитирай

София

Мнения: 919
Тази разлика в сумата е точно при едно увеличение - явно не са изчислили вноската правилно.

Въпросът е и друг - как така различни служителки ми изчисляват вноската различно. Буквално ходих при няколко и ми казаха различни суми - това е недопустимо!

И какво е това пренебрежително отношение към клиентите, когато искам информация за парите си и очаквам поне малко компетентност.

Гери, добре е че не си в тази банка, не знаеш за какво става въпрос.
Цитирай

Абсурдистан

Мнения: 3 316
Аз, ако бях на твое място, бих информирала няколко медии и бех писала до защите на потребителите.
Това е направо наглост. би трябвало софтуерът им да изчисли вноската след повишаване на лихвените проценти и тя да бъде опраделена еднозначно и недвусмислено.
Цитирай

София

Мнения: 919
Точно това смятам да направя
Цитирай


Мнения: 672
Същото едно към едно ми се случи, но с Уникредит Булбанк. Последва грандиозен скандал и рефинансирахме. Повече от година с Алфабанк нямам никакви проблеми.
Ако имаш нерви, наистина раздухай случая в медиите. Не могат да се подиграват така!
Цитирай

София

Мнения: 2 375
Момичета, един съвет от човек, работещ в тази сфера. По-важната комуникация с финансовите институции, касаеща вноски, лихви, оставаща главница, се извършва писмено. Абсолютно безсмислено е да се драчите с някоя неграмотна кака на касата и после да се жалите по медиите... Писмо до кредитния отдел, с входящ номер. Ако до 14 дни няма отговор, следва ново писмо-жалба, че не са ви отговорили на първото. Бъдете бюрократи, за да си нямате ядове.
Към Finty - пусни едно писмено запитване до обслужващия клон, с входящ номер, в който искаш писмена справка за това какво си погасила до момента, каква е текущата ти лихва и актуалния размер на вноска. А 4-те стотинки сигурно са се получили от закръглението - до кой знак след десетичната запетая е закръглянето...
Цитирай

София

Мнения: 919
Това едно на ръка, както и в началото казах ще го направя. Но ще вдигна и шум.

Повече хора трябва да разберат, че банката не може да даде компетентна информация по финансови въпроси на клиентите си. Някои хора безрезервно вярват в това, което им кажат от банката - а явно не трябва да е така.

милинка - договорът ми е в лева и плащам в лева. А дори що се отнася до закръглянето - закръглянето трябва да е до втората цифра след десетичната запетая - това е ясно. Как изчисляват самата сума не ме интересува - но както казах - кредитът ми е в лева и плащам в лева - изобщо не влизам в този случай.
Цитирай


Мнения: 66
О аз имам същия проблем със същата банка - да не говорим, че ни бяха объркали сумата единия месец и после платихме лихва , за нещо за което те са виновни! Да не говорим, че служителките там са супер некомпетентни и всеки път стоя в банката 1 час да чакам за всеки клиент да се питат една друга какво да правят.
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 20 отговора