Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Семейни отношения
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

насам натам

Мнения: 163
Търсих из форума, но не попаднах на подобна тема, за това реших да ви попитам дали на някой му се налагало да търси тяхното съдействие.

На мен най вероятно ще ми се налага в най скоро време, за това искам да знам дали наистина могат да ти защитят интересите, на потребител.

На кратко моя случай. През м. Май си поръчах кухня по проект, трябваше да е готова в края на м. Юли. Към днешна дата още чакам една вратичка да ми направят, която е объркана по проект и май се умува още как да ми я направят. От около месец спрях да им звъня и да питам какво става с въпросната вратичка, а и от тяхна страна никой не се сеща да ми се обади и най малкото да се извини, че ще се забавят. Днес собственика ми се обажда да иска да си оправим сметките, изненадах се определено, защото мисля, че е редно първо да си завършат нещата и тогава и да иска да му се доплаща.
Отделен е въпроса, че не получих, въобще това което поръчах, като качество на материала и изпълнението, да само е еднакво с картинката, която ми дадоха в началото.  Казва ми, давай да ги оправяме нещата, а вече го оправяха веднъж и нищо не направиха. Та колко време ще ги оправят нещата, като се вижда, че не става и не могат да ми ги оправят.
Интересуваме какви са ми правата в този случай............ И не на последно място, не сме сключили договор, имам само касов ордер за капарото.

Много ще съм благодарна, ако споделите вашето мнение........
Цитирай

София

Мнения: 2 403
Потърси в Клюкарника темата "Ще наритваме ли задници".  Там има доста материал.
Цитирай

Някъде там...

Мнения: 259
Ако имаш здрави нерви се захвани със защита на потребителя.Дават документи за попълване и накрая нищо....Опитано е вече ...
Цитирай

Бургас

Мнения: 984
Ако имаш здрави нерви се захвани със защита на потребителя.Дават документи за попълване и накрая нищо....Опитано е вече ...

Да, и аз съм прибягвала до тях, но резултата - същия! Crossing Arms
Цитирай

някъде, там...

Мнения: 224
Аз явно съм от късметлиите  Thinking
Пуснах жалба при тях и оправиха нещата  Smile
Цитирай

Велико Търново

Мнения: 304
Да, и мъжа ми си пусна жалба и много бъръо му решиха проблема. Не им давай пари, а потърси комисията и си търси правата.
Цитирай


Мнения: 2 412
Потърси си правата е моя съвет.
Аз лично съм се разправяла, заради една "духалка", която не беше моя и не гръмна вкъщи.
Имаше резултат накрая.
Цитирай

Euskal Herria

Мнения: 5 944
Мисля, че ще получиш подкрепа от тази федерация. Нали в края на краищата те са за това. Но явно много зависи и от хората, които работят в различните клонове. Специално за Пловдив съм чувала добри отзиви. Пък и като федерация имат немалко права. Успех!
Цитирай


Мнения: 1 636
"Ползвала" съм услугите им - 2 пъти бяха повече от бързи и ефективни, 3я не се получи.
Първия път си получих много скъпо кожено яке от химическото надрано на парченца направо.  От химическото твърдяха, че съм била уведомена за риска и съответно не ми дължат обезщетение. Всъщност никой не ме беше предупредил - забравили да ми дадат бланка, с която се отказвам от претенции в случай на повреда на дрехата. Отделно ме нарекоха курва задето съм можела да си позволя такава скъпа дреха на моите крехки тогава години  ooooh! От Комисията предложиха споразумение за ремонт, което приех, кожарят се справи добре и "претапицира" якето като ново. Отделно ги заляха с една камара глоби за други неща открити при проверката.
Втория път в един магазин ми замениха фотоапарата с нов само като им казах, че съм се консултирала с Комисията и, че ще идват на проверка. Наистина бях се разбрала с тях, не блъфирах. Там проблема беше, че снимах зимата навън. Продавача твърдеше, че сама съм повредила апарата изкарвайки го в студено време! Е то да не е куче да се разболее, а и никъде не продават "летни" и "зимни" фотоапарати  Mr. Green
Третия ми опит да използвам съдействие от Комисията беше НЕуспешен. Хазаите ни дадоха 1месечно предизвестие да напуснем квартирата, когато дъщеря ми беше на точно 10 дена, тъкмо бях излязла от болницата. Но същинския пробелм беше, че отказаха да ни върнат капарото от 430лв. под предлог, че стените на апартамента били мухлясъли и ние трябвало ежеседмично да ги чистим с хлор за да не го допуснем! Всъщност сградата беше на 1 година и всички апартаменти бяха в мухъл. Както и да е, от Комисията отказаха съдействие с мотив, че говорим за договорни отношения, които попадат в някакъв закон за договорите. Когато имало договор, там се определяли условията и Комисията нямала правно основание за намеса. Казаха, че нещата могат да се решат само в съда.

При теб ми се струва, че положението е като при моя 3ти случай. Нищо, че не си подписала договор. Нямаш никакво доказателство, че не са спазили срок или тип материали при положение, че никъде не е написано.  Може и "картонена" кухня да ти направят и пак да излезе, че са си свършили работата. А относно срока и да заведеш дело от фирмата ще кажат, че ЩЕ изпълнят уговореното, но никой не може да ги задължи с дата. Все пак провери с Комисията - те ще ти дадат най-малкото съвет какво да правиш.
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.