Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Искам бебе
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Здравейте.От известно време чета форума и научавам доста нови и интересни неща от тук Smile Реших и аз да се регистрирам и да задам своя въпрос.Напоследък имам доста странно усещане,чувствам се не на място.Казват че една жена винаги усеща по няккаъв начин ако е бременна.Мисля че имам някой ранни признаци като леко гадене предимно вечер,многоооо често пишкане,преди няколко дни едно втрисане и повишена температура,сънливост и много повишен апетит (мога да ям по цял ден).Но при мен положението е следното....пия противозачатъчни от близо 1 месец по лекарско предписание,тъй като хормоните са ми пълна каша.Не спазвам точно определен час за пиенето им....тъй като все съм затрупана с работа,когато ми звънне алармата  и забравям,но се старая да ги пия в горе долу един часови диапазон.Знам че темата ми много не е на място тук,но искам да попитам има ли сред вас жени които са забременели по време на пиене на противозачатъчни? Знам,че това е едно от главните предназначения на противозачатъчните-да не се забременява,но това вътрешно усещане ме побърква.Плюс това приятеля ми свършва в мен всеки път откакто запонах да пия хапчетата.Остават ми 4 дни до дата на цикъла и ми е малко напрегнато....мога ли сега да се направя един тест или е още рано?

Мерси предварително и всички ваши мнения ще са ми от полза  Very Happy
Цитирай
Здравей Еринка.
Почти е невъзможно да забременееш, докато приемаш противозачатъчни. Това може да стане, ако пропускаш таблетки.
Все пак те действат като не позволяват на организмът ти да има овулация.
Хубаво е обаче да ги пиеш по едно и също време на деня (не казвам час, а например- сутрин, вечер) и да гледаш разликата от приема на едната и другата таблетка да е около 24 часа.
Според мен организмът ти се настройва към хапчетата или си хванала някакъв грип
Цитирай


Мнения: 1 406
Според мен тези усещания, които изпитваш, са в резултат на приема на противозачатъчни, а не на бременност.
Цитирай

София

Мнения: 97
Помня, че след раждането на първото ми дете започнах да пия противозачатъчни и се чувствах от тях точно като бременна /вече знаех как е/. Именно за това ги спрях след втория месец. Но разбира се, че винаги всичко е възможно. Успех!
Цитирай

Северозападнала България

Мнения: 1 425
Според мен тези усещания, които изпитваш, са в резултат на приема на противозачатъчни, а не на бременност.
И според мен е по-вероятно да е от хапчетата,но за твое успокоение си направи тест,ако ти закъснее
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.